Äntligen

Äntligen kom sonen hem! Jobbigt för en hönsmamma att ha sin son på vägarna i flera dygn. Han bilade ju upp från Stavanger. Med några stopp i Stockholm och Umeå. Första dagen var han hemma och umgicks med oss. Spelade bl.a Uno med småsyskonen.


(mordisk blick hahahaha Lilli är det du som gett honom nåt 4 + kort?)

Sen har han mest flängt på stan med sina vänner. Men det känns bra iaf att veta att han är i samma kommun. :)
Idag har jag varit på stan med syrran, vi handlade lite julklappar.

Här är några foton på toaletten. Är såå nöjd. :)

Dusch hörnan


Är nästan kär i det här handfatet. Även fast den inte är superpraktisk. Men jag har sagt att har man riktigt skitiga händer kan man  gå nån annanstans och tvätta dom. Det här är min fintoa. *asg*



Toaborst och toarulleshållare, DET är praktiskt. :)


Denna har vi inte ännu fått upp på väggen. Heter RACKEN och kommer så klart från IKEA. Där förvarar man toarullarna.


En liten titt på mina smink.



I helg ska jag inte göra nåt! Eller jag ska iaf inte åka till stan utan bara vara hemma. Varit mycket rännande på sistonne. Igår satt jag på ett maraton-möte.... Trodde jag skulle avlida av rökbegär redan efter halva tiden. :(

Kollar ni på Idol? Erkänn att Kevin är den enda självklara vinnaren? Han är ju bara såå bra. :) Tycker att alla tre är okej, men blev nästan lessen i ögat när Robin B sjöng "min" låt så dåligt! Hujja...

Kommentarer
Postat av: Mozzi

ÅÅÅ va fint ni har fått i badrummet, så var de det där med idol =) kan nog iaf inte påstå att Kevin är den självklara vinnaren... jaa jaaa jag hejar på Alice. Nåja it aint over yet.Kramizar åt heeela bunten

2008-12-06 @ 09:54:06
Postat av: Veronica

De vart ju ljust och fint på toan,handfatet har jag också tittat på tidigare, den är ju sååå gullig=)

Jag hörde också Robin B sjunga din låt,han var INTE bra alls!! Kevin var duktig! Har inte följt idol men var tvungen och titta igår en stund för och se och höra på Kevin som alla pratar om=)

Jag hoppades på att Kevin och Alice skulle gå vidare.. fick höra idag att de gick vidare=)

2008-12-06 @ 10:01:09
Postat av: syrran

sååå snyggt, och håller med dig att sotar/skitiga händer dom får tvättas nån annanstans ler



Välkommen hem Robin!



Kraamiz , nu ska jag fortsätta hjälpa snickarn :)

2008-12-06 @ 12:20:17
URL: http://www.goldenochvitt.blogspot.com
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse för ny design finns till din blogg är du välkommen in till mig :)

2008-12-06 @ 12:23:47
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jättefin toa, blir lite avis på din dusch hörna och jaaaa t.om på ditt fina handfat. Super gulligt. Be Kari tvätta sina sotarhänder någon annanstans för där har han inget att göra :-)

2008-12-06 @ 16:16:08
Postat av: Sara

Gud vilken skillnad! JAg måste få komma o hälsa på o kika med egna ögon! :)

2008-12-06 @ 17:38:15
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Kajsa

jag tänkte faktiskt på kommunens största Bon Jovi fan när Roblin öppnade munnen...det var verkligen inget tryck i hans version det lät som en dansbandslåt...

2008-12-06 @ 20:26:50
Postat av: Sussi

Såååå snyggt det blev. Nu måste jag komma förbi nån dag o kolla. Najs:)

2008-12-08 @ 23:25:56
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Så snygg toalett!



Bra inspiration för min rosa plastmattetoalett!



Hälsningar Maud

2008-12-09 @ 08:27:18
URL: http://havsviken.blogspot.com
Postat av: Sofia

Åh, vilket läckert golv! :)

2008-12-09 @ 16:38:16
URL: http://malarstigen4.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0