ingen rubrik...

Tack för alla grattishälsningar :) Inte för att det är nån big deal när man som jag bara fyller 27 år. ;)
Fick en massa fina presenter, en del av är fotade så jag delar med mig av dem här.

Av syrran,Soffi o Anders o mormor fick jag den här fina o smarta kokboks hållare.

receptboksställning

Av Carro fick jag en hel påse med smått o gott. Denna underbara mugg bl.a

mugg

Mossi vet att jag älskar hjärtan så jag fick denna fina almanackshjärta (som Lucas ändrade datumet på till hans egen födelsedag)  och ett annat hjärta som sitter bra på min mörka datahylla.

vita hjärtat
bruna hjärtat

Fick annat finfint också, men som sagt de har jag inte hunnit fota.
Nu kom grannen på kaffe så jag svslutar med ett foto på blommorna jag fick av henne. Obs! Kolla vilken snygging som är på kortet. :)
rosor

baj baj

Kommentarer
Postat av: Annika

Jaha, det har vankats kalas hos Er!! :D
Grattis i efterskott....eller fyller du idag?!?

2008-02-15 @ 13:53:05
Postat av: MorsanBaloo

Tack tack
Nej jag fyllde för några dagar sen.

2008-02-15 @ 14:04:05
Postat av: Toy-Pia

NU SKÄMS JAG.......glömde igen din födelsedag börjar visst bli gaggig...ja ja jag fyllde ju 46 eller var det 86 ibland kan jag tro det. I alla fall PUSS OCH KRAM I EFTERSKOTT VÄNNEN.

2008-02-15 @ 14:13:33
Postat av: Sara

Jag måste också gratta i efterskott! Jag är inte glömsk utan det var mer så att jag inte visste att du hade fyllt! :O
Jag får komma och hälsa på med min bebis någon dag här :)

2008-02-15 @ 17:47:38
Postat av: Sofia T

Grattis i efterskott! Hjärtalmanackan var superfin! Var hittar man den?

2008-02-15 @ 21:08:49
URL: http://malarstigen4.webblogg.se/
Postat av: Eira

Åh vad fina presenter! Gillar den där kokbokshållaren! Jättefin! Och grattis igen på... 21 års dagen, eller hur de nu va...*ler*

2008-02-16 @ 09:19:36
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Ingela

Grattis i efterskott! När du fyller 30 om några år får vi ställa till med stor fest ;-)

2008-02-16 @ 14:24:37
Postat av: anisa

Grattis i efterskott!!

2008-02-16 @ 18:02:01
URL: http://anisa.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Grattis i efterskott!!! Jag älskar åxå hjärtan. Var på Heartstore när vi var i Gbg...Sicket eldorado!!!

2008-02-17 @ 22:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0