redan onsdag ?

Veckan har rasat på i hög fart som vanligt. Tiden går så fort!
Henry o Anders har lekt med sina minicrossar dagarna igenom. Så här knäppa såg dom ut härom dan. :)
knäppis 2
knäppis 1

Iof så ser Anders ut så här också ibland....han sover
sovande anders

Haha månne om jag får mycket skit för dessa bilder? :)

Igår var GulleSara förbi. Trevligt! Fick se hennes fina bebis (läs: bil). Kockarna Verner o Verner stekte hamburgare,de bjussade även en till Sara. Vi andra käkade köttbullar o pommes.
Fotobevis så klart. ;)
två kockar igen
mat 1

Och så lite efterrätt. Den var ful men god. :)
sockerkaka


Lulle har varit sjuk i några dagar,men ska imorgon fara till skolan. Klippte han för ett tag sen o äntligen fick jag tillbaks min Lulle. :)
Så här mycket hår försvann från hans huvud.
image537

och så här fin blev han
image538


Idag har jag färgat Henrys,Jesses och mitt eget hår. Svart,svart o svart. :)

Robin har jobbat och när han inte jobbat har han suttit o spelat på datorn. Helt plötsligt känns det som att han är 15-16 år igen...bara dataspel som gäller. *suck*

LilliMonsterUngen sover över i stan o har "hotat" med att hon ska pierca sig idag. Vågar inte ringa henne...

Imorgon kl 19 är det en föreställning på Folkets Hus i stan. Ida är med i den. På måndag var det en extra träning o det gick bra. Hade trevligt sällskap (tack Carro) annars hade det nog varit skit trist att bara sitta i 3 timmar.

Annars då? Har varit ute på en morgonpromenad med Saara idag. Skönt! Blev ca 8500 steg *stolt*

Nu ska jag ringa mormor för att höra om hon vill följa med till Folkan imorgon.Har glömt...
Som avslutning får ni se på en pippi-sugen katt. Lulle fotade den idag.
katt i trädet

Baj Baj

Kommentarer
Postat av: Veronica

De var mkt steg, förstår att du vart stolt. Jag vill o ha en stegräknare, skulle vara intressant och veta hur många steg man tar per dag med vagnen:-)

2008-02-20 @ 20:00:27
Postat av: Åsa

Jisses, det var hurtigt med 8500 steg på en morgonpromenad! :)

Tack för titt på som vanligt roliga kort! Längtar tills jag fyller år och förhoppningsvis får en kamera i present.. ;) Vår gamla suger (som döttrarna skulle ha sagt) och är sämre än mobilkameran.. *grrr*

2008-02-22 @ 08:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0