Höst?

Idag har det varit kallt, riktigt kallt. Som höst. Brrr
Men jag hoppas att Aftonbladets väder prognos stämmer för då blir det sommar igen om några dagar.

Var till stan idag och fyndade en kohudsmatta. :) Har suktat efter en sådan ett tag och idag hittade jag en på Jysk för en bråkdels penga av vad de andra jag kollat på har kostat.
Har bara lite svårt att bestämma mig var den ska vara...i vardagsrummet eller i hallen.




Just nu är den i hallen iaf...

Slänger in en bild på mig, eller iaf en halv bild. *garv*


Oj shit vad stor den blev! Men jag är ju också stor. ;)
Jag och Lilli pratade idag om att jag alltid ser så sur ut... och då insåg vi att jag är en snäll människa i en sur kropp. Ja så är det nog. :)

Krudiluttade håret en timma idag. *pust* Man bordes anställa en hårkrudiluttare kanske? ;)
På tal om krudiluttor-curls-Curly Sue-Takida... De spelar på PDOL på fredag, har stora planer på att fara dit o kolla. Amanda Jensen uppträder samma dag. Hon är ju också så bra.

jaja har inget vettigt att skriva så jag avslutar med en bild på Idas våfflor. Gulle-Lulle som kockat. :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilken fin dekot på våfflorna! Ser så härligt ut med bad i poolen...det går ju inte att doppa sej i älven ens i denna kyla. Väntar åxå på lite värme. har faktiskt tatt på mej långkalsonerna...

2008-07-07 @ 07:53:10
Postat av: Toy-Pia

Fy va avis jag blir på komattan jag vill åsså ha.

PUSS OCH KRAMIS

2008-07-07 @ 14:40:31
Postat av: mozzi

mattan passade bättre i vardagsrummet =) men det är ju bara vad jag tycker.

2008-07-07 @ 16:31:17
Postat av: Majsan

Hörru! Den där stackars kossa mattan borde du ju begrava :o(

Det finns fina mattor på IKEA :o)

2008-07-08 @ 18:16:48
Postat av: syrran

ASGARV...en snäll människa i en sur kropp voi voi syrran vars får du allt ifrån hi hi hi. Komattan är skit snygg har ju sett den live och den ska nog vara i hallen...tror jag men känner jag dig rätt så kommer den nog att flytta hit och dit måånga gånger.



tack Lulle för dom supergoda våfflorna och snygga var dom oxå.



Vi ses snart har ju förstått att du kommer till stora staden idag..kraamz

ps. jag har bloggat gå och kika på renoverings kaoset..

2008-07-09 @ 14:48:55
URL: http://www.tjarhovets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0