Sola o bada pina colada

Vilket härligt väder vi haft! Igår blev det plask i poolen (ja även för min del) och i Temmilahti.
Åkte dit med röda boinki-boinki bilen. Hade med mig Ida,Lilli, Lucas (en liten sväng bara)och Carro och henens tjejer.
Här ett foto på lill-Julia


och ett roligt foto på en mobilpratande Carro. :)


Efter matlagning stupade jag i soffan o sov som en sten i 1 timme. Zzzzzzzzz
Sen var det dags att bada i poolen. *kallt*
Ida o Lilli
Ida och Lillis premiärdoppet

På kvällen hade Dramix sin föreställning. Suvvebra! Ni som inte sett den har def missat nåt.
Cruisade Lilli till stan och var på en kvällsrök hos syrran.

Min onda nacke (sviter efter Dingo kvällen) jävlas ännu. Trots att jag tvingat alla att massera och knåda så gör det ont ännu. I morse la Kari tigerbalsam på den och det blev faktiskt liiite bättre. Men kan tex inte ha bh bandet på. Går alltså omkring som ett pucko med ena patten hängandes o flängandes. *garvar* Nej,så illa är det inte riktigt, har ju en bra bh. Förresten på tal om det, Satus Secrets har rea nu. Hon hade ubersnygga bh:ar, varav två bor i min garderob nu. :)

Idag har jag jobbat och sen mest skrotat på gården. Ida har badat. Smågossarna har LAN i källaren. :)
Lilli och Disa är i Lule o shoppar. Få se om hon hittar hem idag.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Jippu (en finsk tjej med sköna låtar) Tyvärr finns inte den bästa låten på youtube...den heter "Kuka teki minusta tän naisen".
Ska se om jag hittar nån annan  av hennes låtar att slänga upp här.

Tjilevipp!

Hittade denna.

Kommentarer
Postat av: mozzi

Ja så går det när man går på Dingo istället för Bingo =)

2008-07-04 @ 19:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0