Jesper 13 år

Idag fyller min Jesse 13 år. Tonåring! Helt otroligt att han också är så stor nu. Vi väckte honom med fika och sång. :)
Tårtan och muffinsen är bakade. Nu väntar vi bara på gästerna.

Igår var jag och Lilli till Överkalix på Vickys studentfest. God mat o trevligt folk. :)

I förrgår kväll/natt var jag och min "bilkompis" Lilli på en liten tur till Övertorneå. *garv* Robins bilnycklar var inne i bilen o han yckades låsa dörren med den förra bilens nyckel. Jahapp, då var det bara att sätta sig i bilen med extranycklarna. Vi såg både sonedgången o soluppgången. Himla fint är det i trakterna kring Hedenäset iaf. "Åh vad vackert" Trodde för ett tag att jag förvandlats till syrran. ;)

Lagom fnittriga o övertrötta kom vi hem kl 04.00 Och då var det helt omöjligt att somna! Funderade ett tag på att vänta tills Karis stiger upp, överraska med morgon kaffe. Men han hade ändå inte gått på att jag vaknat före honom. Så det var ingen idé att försöka lura han. :)

Jag och syrran var och köpte blommor i fredags. Här är några foton.









Kari o mormor fixade potatis o grönsakslandet igår.


Där ute i obygden träffade vi på dessa typer.


Barnen har tagit sitt första dopp för i år.
Jesse o Ida tar årets första dopp

Edit:
Glömde skriva att det verkar som jag ändå lyckas fara o se BonJovi!!!!! *lycklig*

Kommentarer
Postat av: Verco

Gratta Jesse så mkt på sin dag från oss!!

Vad fint med alla dina blommer, själv har jag bara 2 än så länge. Men jag har inte tänkt köpa så mkt iår, men minst två till iaf:-)

Vad kul att du kommer iväg och ska se Bon Jovi ändå;-)

2008-06-08 @ 16:09:56
Postat av: Anonym

Det ser liiite kallt ut att bada :D

2008-06-09 @ 21:25:53
URL: http://diisas.blogspot.com/
Postat av: Disa

Det ser liiite kallt ut att bada :D

2008-06-09 @ 21:28:30
URL: http://diisas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0