Måndag

Fy bubblan vad det stinker ute! Jag och morsan tog en kvällsrök ute vid bastualtanen (pga regnet) och det luktar surströmming eller nåt annat äckel. :(

Efter jobbet for jag och ungarna till stan för att göra en miljon ärenden. Köpte bl.a en ny cykelhjälm till Ida. Hennes gamla var helkass och hade garanterat inte skyddat allt för mycket om olyckan varit framme.
Fyndade solstolsdynor på Rusta. Har ju som haft lite problems med att välja färg...i ca tre års tid. Ambivalent eller? ;)
Men hittade billiga o snygga idag. På ena sidan är de svarta med vita blommor på. Nej, inga jätteblaffiga fula blommor utan tunna fina såna. Och när man vänder på dem är de vita med svarta blommor. Smart va? :)

Lilli hade en önskelista med saker från IKEA. Köpte lite kuddar,gardiner och orange handdukar. Hennes toa kommer att gå i orange. SveFi-Lilli :)

Lillis kompis Disa följe med hit, roligt. Det fnittras rätt mycket där i andra huset nu. :)

Våran "otto-poika" Henry har hittat hit. Det var på tiden! Ska bara övertala honom om att göra sig av med sitt skägg. :)

Har inte pratat med Robbelibobban på ett par dagar... måste nog ringa imorgon o höra hur det gått första dan på jobbet. *saknar både honom o Vicky*

I morgon kommer farsan o Mare. Synd bara att de lovat så skit väder i flera dagar. Mycket trevligare med mycket folk hemma när man kan vara ute också. Plus att jag alltid har något "bra" projekt till farsan. *hehe*

Hm, har nog inget mera att berätta.
Sov gott folks

Glömde, kan tyvärr inte läsa mina Telia mail på ett tag. Har en hotmail iof men den kollar jag så sällan. *s* Hojta till här, på msn eller sms:a om det är nåt. :)

Kommentarer
Postat av: Jennyfi

Ja snälla övertala bror att ta bort klumpen med skägg. :)

2008-06-24 @ 00:35:33
URL: http://jennyfi.blogspot.com
Postat av: Kajsa

På fredag såg jag att det skulle bli soligt och varmt...fram till dess...regn! Hoppas metrologerna sett fel!

2008-06-24 @ 08:34:51
Postat av: Mozzi

Mäh Fiiiiiia. Vet du inte att jag bara sitter här och väntar att du tar med mig på Ikea... Tittar med onda ögat.... fnisssss.

2008-06-24 @ 17:29:24
Postat av: Sussi

Joho ja...gissa vem som e ruskigt avis. BON JOVI...du skulle ha tagit med mig i en väska(kan bli riktigt liten om jag drar in kinderna). Kram

2008-06-24 @ 19:17:50
Postat av: Leen

Tanken har inte slagit dig att det är ciggen som luktar illa? s

2008-06-28 @ 22:35:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18317
Postat av: Richardada

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2009-08-25 @ 07:58:48
URL: http://richardada.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0