Midsommar

Som vanligt på midsommar for vi ner till Folkets Hus.Trevligt folk och många aktiviteter. Och min gulle-Ida fick ett stipendium! Kulturskolans stipendium. :)


Lilla fröken dansade runt stången så skorna yrde. *s*


Väl hemma sen var det bara att föbereda maten.Jag o Minna i köket o Kari o Pontus ute vid grillen. Det blev två sorters förrätter: champinjoner fyllda med kolijox o bacon samt matmuffins (innehållande tomat,fetaost,oliver mm) som skulle ätas med en oströra.
Till varmrätt var det både lax och fläskfilé, färskpotatis, tzatziki och sallad. Efterrätten var en mumsig tårta. (där kan man snacka kaloribomb.)


Måste bara sätta in ett foto på grillmästar-Pontus. *'fnissar*


Snyggt förkläde va? :)

Här är ett foto som jag var tvungen att ta innan jag åkte till Hesa. Ida skulle titta på den varje dag tills jag kom hem. *gulleungen*


Snälla minimamman Lilli var ju barnvakt på dagarna.Tack gumman :)


Smågrabbarna hade också skött sig bra. :)


Storsonen har ju farit till Norge och jobbat. *snyft* LIte jobbigt är det ju för det är så långt dit. Men de verkar trivas iaf. Nåja, bara de inte tänker bo där i en evighet så går det väl bra. *slängpussar till Norge*

Hoppas alla har haft en skön midsommar. Baj baj


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad dina flickor är lika dig, och milda makter vad du ser snygg och fräsch ut! Vad är din hemlighet, människa?! :-)

2008-06-22 @ 18:35:31
Postat av: MorsanBaloo

IngelaPlingela, vad gullig du är! ler

2008-06-24 @ 00:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0