Fredag

Jag ska aldrig mer möblera, jag ska aldrig mer möblera, jag ska aldrig mer möblera...hur många gånger måste man säga det så hjärnan också fattar det? ;) Hujja, jag har slitit hela jävla dan med rum-bytandet! Och ef jag inte riktigt är i form så har det varit jobbigare än vanligt. Men jag mår iaf mycket bättre idag än jag gjort på flera dagar. Så det är skönt iaf.
Iaf så har Ida fått pojkarnas gamla sovrum, det är mycket större. Hon är ju den enda som behöver golvyta till att leka. Killarna har bara sovit där. De har ju sina datorer i andra rummet.
Robin var lite "oroad" att killarna ska sova i ett rött rum med hjärt tapeter. ;) Att Ida ska sova i ett blått rum med grafittivägg brydde han sig inte om. :)
Det kommer att tapetseras i båda rummen, nångång....

Både Robin o Henry har fått slita med ca enmiljontrehundratusen spikar. Tack för hjälpen :)
Henry blev så trött (?) så han åkte hem. :)

Imorgon ska vi på 10 års kalas. Trevligt! Hur kvällen ser ut har jag ingen aning om, men den som lever får se. *gaah, nu lät jag som en gammal gumma*

Foton på rummen kommer, kanske imorgon.

Ha det fint hejssvejsmummurejs

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hoppas benen till Idas säng var bra. Skyll inte på mig om den inte gör det :D Vi måste ut och grilla med ungarna nån dag. Kram

2008-03-15 @ 00:28:29
Postat av: Mozzi

nå nu har jag uppdaterat=)

2008-03-15 @ 08:32:33
Postat av: Veronica

Nej jag håller med, finns inge värre än öroninflammation, haft en gång i mitt liv.
Feberfri nu iaf på morgonen, hade tänkt ut en stund men får se om de blir varmare.
Ha en trevlig helg! Hoppas att vi kan träffas till veckan, jag är iaf i behov av trevligt sällskap;-)
Kram

2008-03-15 @ 08:37:12
Postat av: Veronica

Alltså Dennis är feberfri;)

2008-03-15 @ 08:38:28
Postat av: Kajsa

Att möblera är lika viktigt som att andas...finns det nåt roligare? När man är mitt inne i det är det jobbigt men just själva planen...I love it! Spännande med bilder snart!

2008-03-15 @ 10:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0