Sjukstuga

Jaha, så var vi sjuka igen.*suck o stön o snörvel* Blir galen på den här basilusken som vandrar runt o ger småfeber o halsont. Ska försöka orka mig till sjukan med hela familjen så att vi får bort den en gång för alla. Fast idag orkar jag inte....

Lördagens pubkväll blev av. Vi hade jätteroligt! Dansade hela kvällen. :) Syrran kallade mig för Duracellkanin ef jag inte ville sitta still en enda låt. Hahahaa måste ha fått mer motion genom dansandet än nån skidtur. :)

Natten mot söndag var inte lika rolig....jag blir ju så förbaskat dålig av alkohol. Hujja, nu lär det dröja ett bra tag tills nästa gång.
På måndag var det klubbmästerskap här på ön. Ida var med och skidrade. (Kari skidrade med som moraliskt stöd. :))


målgång klubbmästerskapet
Själv stod jag o hejade och kände hur febern steg. Och visst, på eftermiddan var jag febrig o snorig. Jesse och Lucas likaså. Plus att Robin, som är i Karungi, hade över 40 graders feber. Inte roligt att inte ha sina sjuka "ungar" hemma.

Idag har jag varit över på kontoret och jobbat lite. Kan inte svara i telefon för jag nyser o snorar hela tiden. :(
Ang jobb, det lär blir massor av mer jobb för mig också för Kari har även fått Kalix sotningsdistikt. Bra!

Nä, nu ska jag gå och lägga mig i vardagsrummet. Vi har släpat dit ett par madrasser så vi sjuklingar kan välla framför tv.

Lägger in några foton från helgen. Neeej, _inga_ foton från pubkvällen. :)

Söt ungen Ida med sina coola solglasögon. :)
grynet-ida

Lillis estetfoto :)
istappar

Ute i det härliga vädret på söndag
21 mars

Jesse åkte bob bakom Antons skoter.
jesse på boben

Och till sist mitt alldeles egna påskägg! Tack Karro :)
Fick det levererat hem till dörren på fredag. Hann äta en hel del av godiset innan jag kom på att fota det. :)
fias påskägg

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jaha har ni fått feber igen.. fy sjutton vad tråkigt!
Hade varit kul med lite foton från pubkvällen;-)..kanske nästa gång?
Jag brukar också dansa som bara den, tycker om och svänga på de lurviga:-)
Inte dåligt och få sig ett påskägg:-)
Nåja Hoppas ni Kryar på Er snart, KRAM!

2008-03-25 @ 15:59:22
Postat av: Kajsa

Ja vad är det för basilusk som härjar...Janne har haft halsfluss två ggr och nu är jag ynklig...har inte vart sjuk på många år. vad kult och mysigt ni har det hos er!(förutom sjukeriet)

2008-03-26 @ 08:14:16
Postat av: Aleksandervilja

I really enjoyed my visit. A great site

2010-12-07 @ 15:17:59
URL: http://aleksandervilja.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0