Bilder och blandat surr

Hej hopp!
Är urkass på att blogga,jag vet. Men här kommer lite foton iaf. :)
I onsdags hade Jesper och Lucas fotbollsturnering i stan. Jag och Ida var givetvis deras stora fans. :)

Tålmodiga Ida en hel dag på läktaren.


Gillar den här bilden. Suvvemåcken Sandra in action. :)


Det har sågats ner en hel del träd här på backen (och lite överallt) Nu ser vi träsket från gården.


Idag har vi röjt runt gården som tokar. Herrejösses vad mycket mysko saker som kom fram.:( Nåja nu är de iaf i den här


Lillis småfula cykel innan hennes makeover


...och efter...


Ja den ska få tillbaks sadel och packhållare o sånt, så småningom.
LilliPilliPäronPung som imorgon åker till Tallin. De ska bo på ett spa hotell, mysigt.

Utebordet har också fått sig en makeover. Slipats och lackats om. Jättefin blev den.


För någon dag sen fick jag ett megabryt på allt damm som jag hade i sovrummet. Så jag packade in mig o några ungar i bilen och åkte till IKEA och köpte några Billy bokhyllor med dörr. Så nu jäklars ska det bli mindre damm iaf. På bilden saknas två dörrar. Var nämligen och bytte till två Nyckelby ist för att alla skulle varit likadan.


Jaja snart är det dags för en bastu och sen ska jag kolla på eurovision song contest. Ska även hämta hem Lilli vid midnatt.Zzzzzzzzzz känner mig redan sömnig.

Baj Baj folks

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej! Jisses vad ni verkar hinna med mycket! Ni fixar ute-, innemöbler och cyklar och lite vaikka mitä! Jag som inte ens hinner olja in det lilla bordet jag har på balkongen.

2008-05-25 @ 00:39:40
URL: http://asalindgren.blogg.se/
Postat av: Veronica

Oj vad ni har joxat;-) Allt blev så fint!

2008-05-25 @ 04:38:10
Postat av: kajsa

Fin blev cykeln! har funderat på att lacka om min trista mörkröda i nån härlig neongrön nyans!

2008-05-27 @ 08:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0