Onsdag

Idag hade jag besök av min kusinvitamin. Trevligt att sitta o surra några timmar. Hon kom med bl.a en helt underbar pyjamas till Ida. Ska lägga in foton när jag laddat kamerans batterier.
Lillgumman fick även en ny stol idag. Beställde den från Ilva.se och den är bra för söt. Rosa! Jag trodde iof att den skulle vara högre men icke det.

Söt eller hur?

Nu på eftermiddan/kvällen var jag,Lilli,Lucas och Ida till stan på Kulturskolans Vårfest. Kunde tyvärr inte fota något. :(
Ida och hennes vänner uppträdde, de var solstrålar. :)

Hockeyn.... ja vad ska man skriva?! Trodde fan att blodtrycket var uppe i 240/200, minst. Sen att jag svär och klappar och coachar hela tiden ja , det påverkar nog. ;) Det är väldigt sällan Kari ids se matcherna med mig...han gillar nog inte mitt gapande. Men kan verkligen inte låta bli. :) Och det måste vara morsan fel för hon är likadan. Sukuvika! :)

Fick förresten en underbar rosbukett av Kari idag. :) De är röda, rosa och vita i samma bukett, så snyggt.

Nyt on nattinatti aika. Öitä and goodbye ;)

What?! Norge och Kanada matchen står lika? Undrens tid är inte förbi. :)

Kommentarer
Postat av: kajsa

Din lilla solstråle var ju outstanding!!! Vad synd att du inte tog kameran med för hon var ju för härlig!

2008-05-15 @ 08:42:06
Postat av: systeryster

Såå sööt stol Idapida fått:) Jag tror att det finns en mammamu som oxå vill ha såna stolar till köket :) fast kanske inte rosaler



Garvar till dig, kan se dig eller rättaresagt HÖRA dig ända hit under hockeyn hi hi Jo suksuvika är det.Jag är ju likadan, fast jag har ju fördelen att jag kan proppa i mig extra blodtrycks piller den dagen det är hockeyfniss



Vi ses på Lördag, ta dig en prommis efter stigen( du vet vilken) så finns där kaffe och färska bullar , din syster och en massa goldisarler



kraamz

2008-05-16 @ 09:13:00
URL: http://www.tjarhovets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0