redan tisdag

Ja så var det redan tisdag, herregud vad tiden går fort. Jag har tänkt blogga sen i helg men inte hunnit.
Nåja här kommer lite foton från helgen.

En drös med ungdomar som grillade ute på altan. (bara hälften som kom med på bild)

ungdomarna

Min lilla slav Henry Ford hittade äntligen lite arbete. :)
henry jobar

Ungarna var överlyckliga över att studsmattan hittat ut igen. Innan jag lägger ut studsbilder kommer en skön bild på Biffen o Kari. Nog är ju Biffen stor men inte riktigt så här stor som bilden visar. :)

stora biffen

Lucas 
lucas hoppar

Jesper
jesse hoppar

Ida
ida hoppar 2
ida hoppar 1

Syrran o Soffi samt Minna o Pontus fastade inte på bild. :) Det gjorde däremot deras bilar. Funderar ibland på att extraknäcka som lapplisa. Man skulle nog tjäna sig en hacka. :)
bilparkering

Igår fyllde min mamma år Hipp,hipp,hurrraaa :)

Sofia,Annika och Mormor (hittade ingen blomma så hon fick en purjo ist och givetvis presenter också)
sofia anka mormor

Jag och Ida
mamma o ida

Tokfotade hela vägen hem, hade så tråkigt i bilen. :)
image637

bron hem

brillofia


Kommentarer
Postat av: Karolina

Vill bara säga att ni alltid verkar ha det så mysigt!!!! Oavsätt om det är i bloggen du ger denna version eller om det är så i verkligheten, så blir jag liksom så lycklig och harmonisk av att titta in hos dig :)

2008-05-13 @ 14:44:14
URL: http://river.webblogg.se/
Postat av: iZac

Det där motivet längs vägen nerför Santasaari såg jag också häromdagen, men fotade inte...

Wierd. :)

2008-05-13 @ 21:50:29
URL: http://blog.seskaro.nu
Postat av: MorsanBaloo

Karolina: Har svarat på din blogg.



Izac: Vad coolt! Det ska jag berätta till Kari,som tyckte jag var hur dum som helst som fotade allt o inget. Alltså inte den enda dumma isf. :)

2008-05-13 @ 22:52:01
Postat av: Åsa

Nämen där är du ju! Hade tänkt efterlysa dig! Fina bilder som vanligt!! :) Har också tagit fram studsmattan.. ovanligt tidigt i år!

2008-05-14 @ 10:46:33
Postat av: Erlendmai

I kinda like it. Thanks!

2008-11-10 @ 14:14:33
URL: http://erlendmai.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0