Hallen

Idag har jag härjat loss här hemma. :) Först målade jag taket i klädrummet en sista gång.Bar över alla kläder dit.
Sen tog jag en hammare och en kofot och bankade loss klädhyllan. Det var kul och gick snabbt. Smågrabbarna bar sen ut bråtet till konteinern. Hade bara lite färg kvar men jag tror att det kanske räckte till att måla över där det inte tidigare funnits färg. Om inte annat så är det väl bara att köpa mer.

Tog ett foto, med mobilen, på högen med bråte o skickade ett mms till Kari. Han var i Luleå och det gick inte länge innan han ringde upp och frågade vad det var. Haha hörde hur orolig han lät. "Vad har du hittat på nu?", typ. :)


Så här ser det ut just nu.
Klädrummet (eller vad man ska kalla det...klädgarderoben kanske)





Tyvärr är golvet och elementet ännu grönt.

Hallen, äntligen utan en massa kläder och skor.


Här ska golvet bytas. Får se om vad det blir men lutar mot gråsvart klinkers.
Närbild på nyckeln som hänger på en av krokarna


Jag bordes fortsätta städandet/rensandet men vette tusan om jag orkar mer idag. Imorgon är det nog den källaren som jag tar tag i.
Tjilevipp!

Kommentarer
Postat av: veronica

De vart ju bra i kläkammaren! Du är på rensar taget ser jag:) Men visst är de skönt när man får de gjort! :) Hade också ett litet rensar tag en dag, men skulle behöva fortsätta:p

Nåja man får fortsätta när man har tid och lust;)

2008-11-15 @ 20:19:07
Postat av: Anonym

Vad fina lyktor du har! Dom passade så fint på bänker där. Jag skulle behöva nån som kommer och stylar om här hemma...fy fasen hur det ser ut här!

2008-11-17 @ 21:57:16
Postat av: Kajsa

Vad fina lyktor du har! Dom passade så fint på bänker där. Jag skulle behöva nån som kommer och stylar om här hemma...fy fasen hur det ser ut här!

2008-11-17 @ 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0