Lucas 12 år

Idag fyller min Lulle 12 år. Närmare bestämt idag kl 22.00 :)

Vi väckte honom med skönsång (?), presenter och frukost på sängen. 
Här är ett foto som jag la upp på Family.se


Just nu är han och 15 ungar ute och leker kurragömma. Efter fikat


skulle de se på film och mumsa lite chips. Tyvärr bråkade den filmen de hade tänkt se. Nåja, en annan film fick vara stand-in men de orkade inte se mer än halva filmen. Är alltså ute och kutar ist.

Här hemma ser det ganska hemskt ut nu, pga renoveringen. Grejer mer eller mindre överallt. *suck*
T.o.m ute är det grejer då jag "bannade" ungarna om var man absolut inte får springa (typ vid livsfarliga lister med spik och var gipsskivorna är uppradade) så jag tror de for över till grannens gård. :)  Rejvar de på din gård Veronika?

Här är några toa-foton. :)





Nu ska jag ta en till kopp kaffe innan jag somnar sittande.
Baj Baj

Kommentarer
Postat av: iZac

Vo-voj, riva ut så där fin toa! ;)

2008-11-12 @ 20:47:37
URL: http://blog.seskaro.nu
Postat av: veronica

Javisst var de 15st helvilda ungar på våran gård och Rejva ;)

De var helt okej, finns ju plats och springa, men vi har ju också mkt grejer kring gården liggande, så man får vara försiktig.

Tänkte skriva skrot men då blir nog T besviken på mig... mohahaha



De går framåt med toan..

Fy sjutton villket skitgöra!

Tänkte på bilden i mitten,allt damm...

Huja!

Förresten vågar jag komma med Gossen förbi, Dennisvänligt=)?

Som du sett så är han är ju som överallt och ska röra...:o





2008-11-12 @ 22:28:49
Postat av: veronica

Visst var de och rejva på gården.. men de var helt okej=)

Fast vi har ju också en massa grejs kring gården..

skulle skriva Skrot men då blir T inte glad..Mohaha

Så man får vara försiktig, speciellt bland ved högarna.



Så nu är dem borta de gröna fina kaklet på toan.

Säkert att du nu inte ångrat dig skratt

Vilket skitgöra.. tänker på bild 2,allt damm,

Huja!



Hur pass Dennisvänligt är de just nu hos er?

Du har ju sett att han ska röra i allt..:o

Men sätt inte igång nu och städa.. mena inte så.

Tänkte bara på att Dennis tycker om och vara med och spika och sånt...kanske snickarna får sällskap ler



2008-11-12 @ 22:47:39
Postat av: veronica igen

Tänkte uti Dennisvänligt..

Om ni har mkt grejs som ska till toan som ligger

lite varstans eller verktyg osv..

Dennis tycker ju om och vara med och spika...kanske snickarna får sällskap ler

De jag är mer orolig över är att han ska ta sönder nånting:/

2008-11-12 @ 22:58:21
Postat av: MorsanBaloo

iZac: Jo visst,skitfin.



Grannen: Just ja, nej det är definitivt inte dennisvänligt här. Knappt vuxenvänligt. :)

Ni får nog komma en annan dag.

2008-11-13 @ 00:11:46
Postat av: veronica

Jaha alla mina inlägg kom med!

Datan lagga som Fan igår så därför blev de så många:/

Okej, kan tänka mig det, vi får kika in nån annan dag:)

2008-11-13 @ 09:08:57
Postat av: /B

mmmm Det där fikat såg farligt ut ...

:-)

Gratta grabben så gott! Ska bli kul att följa upphottningen av badrummet, för jag gissar att det kommer en fortsättning?

/B

2008-11-13 @ 13:52:08
URL: http://lyckligagatans.blogg.se/
Postat av: Sofia

När jag var liten så hade jag också en såndär planch med gångertabellerna på! Fast den hade jag vid min säng...

2008-11-14 @ 07:36:47
URL: http://malarstigen4.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0