Måndag kväll eller kanske natt

Idag har rörmockaren varit här och han och Kari har slängt ut allt från toaletten. Jag har givetvis fotograferat, men ef jag nu sitter på den bärbara blir det inga foton nu. Imorgon kommer snickaren med bror och ska fortsätta rivandet. Frågan ikväll blir alltså hur många gånger kommer vi, av ren vana, att öppna toadörren bara för att konstatera att just ja,den kan man inte använda nu. :) Jag har redan varit in o vänt två gånger, Lulle likaså. :)

Vi tittade på en film där Samuli var med, Riisuttu mies, och den var riktigt bra. I vanliga fall tycker jag att finska filmer är lite väl knepiga men den här gillade jag.

Kul grej att halva släkten medverkade i filmen. :) Båda hans föräldrar, kusin och en farbror var med. Iof så missade jag ett par av dom. ;)

Fyyy vad jag är rastlös idag! Så där så det bara kryper i kroppen.Sjukt! Kanske skulle krulidutta färdigt håret idag? Hm, ja det gör jag nog.

Förresten, skriver samma som grannen: Ni som är inne o läser kan väl lämna en liten kommentar?  (hur många M är det i ordet kommentar?)

Per dag är det ungefär 40-50 unika besökare så nog vore det lite kul att veta vilka ni är. Så snälla, lämna en liiiten liten kommentar. *ler*

 



Kommentarer
Postat av: iZac

Det är många "fri"-läsare överlag ute på nätet...



Alltså som inte kommenterar... :)

2008-11-11 @ 08:45:10
URL: http://blog.seskaro.nu/
Postat av: veronica

Jag har också haft mellan 40-50 läsare de sista dagarna. Så man blir ju faktiskt välldigt nyfiken!

Jag skulle också stava med 2 M.

Nästa gång du blir rastlös.. tassa över hit på en kopp kaffe!=)

2008-11-11 @ 08:52:24
Postat av: Kajsa

Jag tror att det är många man känner som är inne och läser och just dom vågar inte kommentera...Själv har jag via bloggen fått kontakt med en kalsskompis från högstadiet.

2008-11-11 @ 11:59:48
Postat av: Sara

Det är två m i kommentar, eller vadå? :P

Engelska comment..

2008-11-11 @ 15:06:21
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Åsa L

Jag har oxå varit och "glott" på din blogg;-)

2008-11-11 @ 15:18:10
URL: http://asalindgren.blogg.se/
Postat av: mozzi

nå Mozzi här, jag tänkte messa dig om filmen igår men glömde... men du kollade ju på den... liiite knepig var den. Kramiz

2008-11-11 @ 15:53:44
Postat av: Neo

kommenterar

2008-11-11 @ 22:52:10
URL: http://neoviuz.blogspot.com
Postat av: Sofia

Å jag kikar ju in då och då...

2008-11-12 @ 13:06:57
URL: http://malarstigen4.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Johanna was here :)

2008-11-12 @ 15:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0