Söndag kväll

Har tänkt blogga i några dagar nu, men kommer inte riktigt på något att skriva...
Igårkväll var jag och bastade i Carros och Pattes underbara utebastu. Holy shit, så fint det var! Det var så trevligt att sitta där så gubbarna nästan fick slänga ut oss så de också fick basta. :)

Efter bastandet och fixandet gick vi till Folkan på pubafton. Där var bra mat, trevligt folk, levande musik men alldeles för ljust. Så jag knatade fram till första bästa personal där o sa ärligt att om de inte dimmar ner ljuset går jag hem! Vi är mycket snyggare i mörkret. ;) Hahaha vips så var ljuset bra. ;)

Kvällen gick helt enormt fort. Dansade inte så mycket (som jag brukar) men skrattade lika mycket. :)
Tack till världens bästa Carro (och Patte så klart) som så snällt följde mig hem. Det är riktigt mörkt vid backen plus att där sover det ofta älgar(!!)

Ikväll har Minna och Pontus varit här. Vi bastade och babblade och löste lite världsproblem. :) Snart ska jag gå och sova. Imorgon kommer rörmockaren och på tisdag kommer snickaren. Äntligen ska toaletten fixas.

Sov gott gott folk.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag har alltid vart mörkrädd. Vågar inte gå en meter utan sällskap...

2008-11-10 @ 06:30:09
Postat av: veronica

Tiden går fort när man har kul;)

Villken tur att du fick lyset dämpat, hade inte heller vela sitta där för ljust. Inte lika mysigt o så har du rätt i de med snyggare i mörkret skratt!

Vi hade kunna hålla dig sällskap hem för vi bor ju åt samma håll;p

Men de var ju snällt av dem och följa dig!

Har lite ångest för jag var nog lite för pratglad, gjorde nog bort mig totalt?:/

Typiskt mig!

2008-11-10 @ 08:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0