Söndag

Okej, hur ska jag sammanfatta de senaste dagarna? Ett bra ord är iaf DAMM. Det är dammigt att repa.
Just nu är toaletten på god väg att bli klar. Golvet och väggarna är lagda. Har bara ett foto där golvet är lagt, men inte färdigfixat. Äh slänger ut den iaf.


Jag tror det blir bra. Den ser varm och skön ut. :)

Hallgolvet har dom satt en massa mojs på... Man är så bra när man inte kan såna där fackord. Jo ett kan jag: flytspackel. hahaha
I en sån här kulig grej har det iaf blandats cement eller nåt.


Hittade världens finaste klikerplattor! Dom är 30 * 30, svarta och snajsiga. På fotot nedan har jag blixt på så de ser ganska ljust ut, men är alltså eg svarta.


Dessa ska Snickarn sätta på plats i morgon. Betyder alltså att jag o Kari måste hinna måla hallen innan. Så man inte sen börjar grisa med vit målarfärg, men nya klinkers och allt. :)

Idag ska vi till mamma på middag. Har glömt bort vilken tid.... måste ringa o kolla. Hennes lägenhet är inte stor men vi tränger oss dit allihopa (=syrran,Mange,Anton,Soffi o Anders o  våran familj) Synd bara att Robin inte är hemma. ROBIIIIN! Packa ihop alla era grejer,se över bilens skick och sätt ner Vixipixi i den och kom hem, nu. :) Saknar er så mycket.

Nu ska jag kolla var den där oökta äkta mannen är. Och lura honom att börja måla halltaket. :)

Baj Baj

Kommentarer
Postat av: Kajsakajsa

Golvet ser verkligen varmt ut. Visst är det trist när ungarna är så långt borta. jag har ju mina nära nu men då Joannah bodde i Uppsala kändes det så tomt.

2008-11-23 @ 21:37:29
URL: http://kajsarina.bloggagratis.se
Postat av: Mia

Jäklar i min gata vilket snyggt golv!

2008-11-23 @ 21:49:40
URL: http://repos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0