Helgen

Gårdagens bad var kul! Vi lurade med oss Carro och tjejerna så vi hade trevligt sällskap också. Nästan inga andra på hela badhuset. :)
Efter badandet blev det mat på frasses, mums.

På kvällen satt jag och såg på Stjärnor på is. Tyckte det var ett bra program, garvade mest hela tiden. Får mig att fundera på om jag håller på att bli gammal på riktigt? ;)
Nå, iaf så håller nog alla med mig om att "våran" Markus var bäst som vanligt. Och att det var riktigt synd att den enda snyggingen Rafael åkte ut.
Silmäruokaa.... ;)


I pauserna hade vi ett eget Stjärnor på is.


En sån här tröja skulle jag också vela ha. :)


Idag har vi varit ute på gården och plockat undan det sista. Nu är studsmattan, utemöblerna och sånt nerplockade. Vi tog även bort "väggen" där humlen växer. Oj vad ljust och öppet det blev!
Svor lite åt några buskar som nu behagat att tappa sina löv... vi krattade ju förra helgen... 

När är det Halloween? Så här gulliga spöken beställde jag från Party Lite sist.
Grrrr, skitbloggen bråkar så jag får inte upp fotot. :(

Nä, får göra ett nytt försök senare, för nu jävlas hela bloggen.

Baj Baj

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag skulle också behöva en sån tröja för det ÄR jag som bestämmer :p



puss/ jenny

2008-10-19 @ 21:40:52
URL: http://jennyfi.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Om jag skulle ha på mej en sån tröja skulle ingen i min familj ta det på allvar...:=)

2008-10-19 @ 21:53:52
URL: http://kajsarina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0