Lördag morgon

Jesse och Lucas åkte just iväg med Sofia o Anders till Nordpoolen, Boden. Så snart ska jag och Ida packa våran väska o åka till stan o bada. Vi orkade inte åka med till Boden, utan klarar oss nog finfint med Happis badhus. .)

Igår var en stressdag med jobb och en miljon jobbärenden i stan. Hemma på eftermiddan stupade jag i säng och sov som en stock i två timmar. Sen var det bastu och babbel med Minna o Pontus.

På tal om stupa i säng, i förrgår var jag så sjukt trött att jag somnade kvart över åtta! Typ 4-5 timmar före min vanliga sovtid. Jag sov hela natten och vaknade skönt utvilad. :) Tur det, för på morgonen for jag och Saara på en långprommis, i regnet. ;)

Annars då.... ingen snickare har synts till denna vecka heller. *buäähh*

Nå niin, nu är det dags att söka reda på schampoo,badkläder osv
Hejvejs mummurejs!

Kommentarer
Postat av: mozzi

Nåå får jag nåt utlåtande ang soppan? Hälsa M att hon har ljusen hos mig =)

2008-10-18 @ 15:48:51
Postat av: Kajsa

Jag har åxå tänkt att utnyttja lördagarna till lite simträning med min yngsting...så glömde jag bort det i morse och for till jobbet...suck!!!

2008-10-18 @ 18:34:55
Postat av: Neo

Hm snickare? vad håller ni på med där hemma? :D

2008-10-21 @ 23:09:04
URL: http://neoviuz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0