Onsdags uppdatering

Robin: Vi ska göra om toaletten. Inget speco men så det går att duscha där och allt som är grönt ska bli ljust. :)
Hör du barnet, ta och uppdatera din blogg lite. *tittar med det stränga ögat*

Igår var jag till stan på ärenden. Passade på att gå in på Stadium och Intersport i hopp om att hitta jackor till barnen. Och faktiskt, denna gång, hittade vi!  Lilli köpte sig en röd vinterjacka och killarna hittade svarta, dock ej likadana. Jesse drog nån föreläsning om hur tråkigt och fult det är att alltid gå med likadana kläder. *fniss* Okej, killarna är kanske lite för stora för att kläs likadant nuförtiden. ;)
Lucas var inte med men han var nöjd med jackan vi valde åt honom. T.o.m så nöjd att han satt halva kvällen med den på... inomhus. :)

Idag blir ett nytt stadsbesök. Vi har Nattvandrarmöte ikväll kl 18. Så alla ni som är såå sugna på att bli nattvandrare är jättejättevälkomna till Station då. :)

Efter mötet ska jag kidnappa min syster hit till ön. Släpper inte hem henne på fleeera dagar. :)

Japp, det var allt jag hade att berätta. Tack o hej, leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo, precis den kursen! När J bokade in oss på den här kursen så hade vi precis missat den förra. Å det är väl 6-8 veckor sedan... Men om de kör kurser med samma intervall hela tiden vet jag ju inte. (Luddigt svar :))

2008-10-22 @ 16:32:00
URL: http://malarstigen4.webblogg.se/
Postat av: mozzi

ja det var på tiden att klä killarna olika ( oj nu låter det som dom jämt gått klädda som tvillingar) . jag vet ju själv hur vi hade det , likadana kläder fast i olika färger, tom jag o Sari hade det så, inte nu alltid men ganska ofta.

2008-10-22 @ 19:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0