Long time no see

Jahapps och hur ska man klämma in en hel veckas tankar,händelser,åsikter mm då? Går inte, är alldeles för glömsk för det.

Världen är inte trevlig... Är det inte massaker, våldtäkt, mord eller droger så är det 10 åringar som kör bil på motorvägen. Håhåjajaaa

Den här helgen har varit enormt lugn. Bara Ida som är hemma av barnen. Så när Carro, med C, och Julia kikade förbi idag blev jag så glad. Fan, man kan ju inte städa hela helgen, bara för att man har tid? ;)
Här är ett foto på Julia och Ida. Det är inte taget idag men för kanske en vecka sen. Jag har lekt med Photoshop för att trolla bort den fula bakgrunden. *haha*



Visst är dom tuffa i sina likadana kepor?

Igår blev jag bjuden på tunna och bastubad. Åh, vad härligt det var! Vissa galningar *harkel* doppade sig i älven/forsen men inte jag inte. Nej jag låg och flöt på fläsket i tunnan ist. :)



Så där, nu har jag iaf skrivit ett inlägg...inget vettigt men ett inlägg iaf. :)
Ska ta mina inredningstidningar och mojsa ner mig i soffan en stund.
Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men så mysigt med bad i tunna!

2008-09-28 @ 00:59:48
Postat av: veronica

Vad mysigt med tunna, vi har planer på att skaffa en och ha i samband med bastun få se när de blir;)



2008-09-28 @ 07:58:11
Postat av: syrran

Tack för sällskapet i tunnan, visst är det ju sköönt.Mörkt, kallt och en dånande fors som låter...

Vill bara informera dig att jag just nu sitter och snyter mig, täppt i näsan och kankse liite feber...kan ju bero på doppet...hi hi



Söta tjejer i likadana kepsar...



Kraamz

2008-09-28 @ 11:00:55
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Jennyfi

Jag har också badat tunna. Gud så härligt det är :)

2008-09-28 @ 11:09:50
URL: http://jennyfi.blogspot.com
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Jag var just in till Annika och läste om badtunnebadet!



Ser härligt ut.



Kram Maud

2008-09-29 @ 10:20:09
URL: http://havsviken.blogspot.com
Postat av: Trebarnsmamman

Är du med på EFIT/Ett foto i timmen i morgon (1 oktober)?

2008-09-30 @ 09:28:57
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0