Måndag

Jihuuu, idag har jag gått över 20 tusen steg! Jag och min hurtige vän Saara var på en 9 kilometers morgonpromenad. Med så trevligt sällskap märker man inte ens att man gått så långt. :)
Sen var jag ute på en liten promenad nu på kvällen med Kari och Ida. Hurt,hurt,hurt,jag är hurtig *sjunger*

Min roliga mobil (som innehåller även stegräknare) har gett mig flera medaljer. *asg*  Vagabond,Vandrare,Viktväktare bl.a 

Hm, kanske ska skriva nåt annat än bara skryta om mig själv? ;)

I helg var syrran med sambo,son,dotter och svärson här på middag. Härligt att alla mina barn också var samlade. Även fast jag inte hunnit umgås överdrivet mycket med storsonen så har det varit så gött att ha han hemma.

I söndags skjutsade jag honom till Kallax och kramade han hejdå. :( 
Vicky, ta hand om honom. :) Stackars Söt-Vicky har fått vara ensam i Norge, febrig och allt.

Nu ska jag se till att småungarna kommer i säng. Gossarna har båda glömt sina läxböcker i skolan/bussen. *morr*
LilliPilliPäronPung är i stan idag för hon jobbar på Station.

Nå niin baj baj
Ps. Foto på det "nya" håret kommer så småningom. :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du kan visst skryta på dej själv! Jätteduktigt att komma upp i så många steg tycker jag. Måste nog åka in en sväng till stan och inhandla en ny stegräknare så jag åxå får börja räkna lite...

2008-09-01 @ 22:10:25
Postat av: Trebarnsmamman

Men vad du är duktig!!!!!! Klar imponerad :) Själv har jag gått 1500 steg idag :(

2008-09-01 @ 22:54:25
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: verco

De låter ju riktigt hurtigt!! GRATTIS:) Månne hur många steg jag gått idag?!;)

Kikar förbi nåndag,gossen har varit på g nu några ggr till Ita:D. Han har inte kunnat träffa iiii, heller för magsjukan har härjat hos dem:/

Synes!

2008-09-01 @ 23:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0