Söndag

Söndag morgon... gillar söndagar.  :) Har sovit ut och ätit en god frukost. Ägg kokade med Karis äggkokare. Det var presenten. Plus en dvd film "I en annan del av Köping"
Efter mycket grubbel mellan expressomaskin, tv till sovrummet,eller smycke blev det till slut en äggkokare o film. ;)

Igår var vi på begravning. Hujja... Sov så dåligt, trodde jag skulle försova mig. Vaknade första gången kl 01.00, sen 01.15 gaaah! Strax efter sju steg jag upp för då hade jag vaknat till o från ett tiotal gånger.
Ida fotograferade oss innan vi åkte iväg.



Mina tankar o styrkekramar går till de anhöriga.(=Karis kusiner)

Innan vi åkte hem igen var vi och handlade på Maxi och fick frågor om vi varit o gift oss ef vi var så finklädda. haha jo säkert att man efter sin vigsel far o storhandlar på Maxi... :)

Idag ska vi fara på picnic i skogen.  Och på eftermiddan ska jag fara till IKEA.  Har en massa planer på vad jag behöver därifrån, men få se vad det blir.

Baj Baj folks

Kommentarer
Postat av: mozzi

ja och glöm för guds skull inte att svänga in hos oss innan du åker på ikea, vi ska ju med dig. Jag själv ska åka med T till coop bygg i kalix o kolla om vi hittar golvlister till sovrummet, vi åker strax ska bara äta lunch innan =)

2008-09-07 @ 11:59:17
Postat av: Majsan Henriksson

Ni ser verkligen fina ut, synd om Minna & hennes familj samt släkt & vänner. Döden kommer när vi minst anar det.

Därför ska vi vara snäll med varandra varje dag, man vet inte när sista dagen kommer.

Var rädd om varandra.

2008-09-07 @ 17:59:44
Postat av: Leen

Trist med begravning :-(

2008-09-08 @ 07:52:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18317
Postat av: Kajsa

Ni ser vrkligen tjusiga ut! Ska ni inte ta och gifta er då?

2008-09-08 @ 08:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0