Blöt skoterdag

Solen har värmt både oss och isen idag. Det var mjukt och eländigt att köra. Hann en liten repa ut med Carro och company.  Sällskapet var kul men själva skoterkörandet tyckte jag var läskigt.
Så här såg det ut när Lulle lekte lite. :) (En trakor/skoter...)


Tjejerna turades om att köra bob. :)



Macho-Patte :)


Djup diskussion om korvgrillning? Eller färgen på servetten? *fniss*


Carro och tjejerna


När vi kom hem från den blöta skoterturen gjorde jag och Kari "gångar" så att vattnet kunde rinna bort från gården. Var som en hel sjö!

Min faster och min kusin var också förbi på en kaffe idag, trevligt. :)

Sen mat och bastubadande och nu börjar det vara dags att nanna. Storsonen åker i natt tillbaka till Stavanger. Men jag tröstar mig med att han slutar utbildningen om 4 veckor. Inte alls länge alltså. ;)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Herre jistanes vad ni var aktiva...hääärligt! Här har det baaaara jobbats o jobb,,,zzzzzz.fyyy så trött man e...kommer förbi nån dag:)

2009-04-14 @ 01:08:48
Postat av: Kajsa

Vad skönt att det bara är en månad till du får hem storsonen igen.

2009-04-14 @ 06:19:54
Postat av: verco

Ojsan..de var verkligen mjukt före

Lulle plogar ju med skotern:o)

2009-04-14 @ 07:56:57
Postat av: Mia

Oj vilken kontrast till vårt väder här nere.

Ni har mycket snö kvar och vi har vitsippor i backen:)

Kram

2009-04-19 @ 12:22:14
URL: http://miloa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0