Måndag eller Moffas måndag :)

Vi har haft så härligt väder idag. :) Bordes ha varit ute mera men man måste ju göra annat också än sitta ute o sola, eller? :)
Lurade iaf med Moffa på en skidtur. Har t.o.m fotobevis på det.



Han tyckte nog att det var härligt för imorgon ska vi på en till, en lite längre skidtur. :)

Hade besök av Soffi,Mormor och lilla Noah (som mest sov under nästan hela besöket)



Jag har hunnit med en snabbkaffe hos Carro. Det var trevligt, även fast Höcke snodde min plats och Patte kallade min fina bil för buss. ;)

Eftersom det nu bara är en massa foton på Moffa så slänger jag väl in ett par Moffa-foton till. :)



Lycklig som ett barn när han får vara ute och cruisa skoter. :)

Veronika: nej, den där snyggo-skotern är inte våran utan en låneskoter.

Svar till Anna också: Ja visst är han både stor o stilig. :) Hihi, jasså syrran din trodde det var jag? ;)

Be nice och håll tummarna att det är härligt solväder imorgon också. :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nog har ni en stilig moffa ni!

2009-04-07 @ 21:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0