Söndagen

Jag, Lucas och Ida for till Folkan för att göra iordning för loppiset. Jobbade där till 15.00 och for då raka spåret hem och hoppade i skoterkläderna. Moffa och Kari hade varit ute och åkt hela dagen och nu for vi allihopa för att pimpla och sola.

Kari


Njuter....


Robin fick första fisken! :)


Även Kari fick två abbisar i samma hål där Robin pimplat.
Och efter att jag suttit en timma utan en enda fisk tog jag mitt pimpelspö och flyttade till hålet brevid "napp-hålet". :)
Och se, fick nästan genast napp! :)


På kvällen kom Minna och Pontus på bastu. Tittade lite tv och sen var det natti natti.

Kommentarer
Postat av: veronica

Ja se där, bildbevis på firren också;))

Har ni skaffat er tredje skoter... tänkte på Polarisen som Kari sitter på?

Snygg:)

2009-04-06 @ 19:40:28
Postat av: Anonym

Hallu bruden

Vilka härliga utebilder :) Träffade Robin idag på IKEA, riktigt stilig karl har det blivit av Bobba.

Hördu jag har sattit in ett foto på Petra på kin blogg och syrra trodde det var du :) Och faktiskt när jag kollade så påminde det om dig

2009-04-06 @ 20:15:18
Postat av: Anna

<det var jag nyss :) vet inte varför den plockade bort mitt namn nyss

2009-04-06 @ 20:16:18
URL: http://wiccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0