Fredag, magont,bilder...

Har tänkt blogga i flera dagar men har inte haft nåt vettigt att skriva. Iof har jag väl inget vettigt att säga nu heller men kan ju inte överge bloggen helt. ;)

Slänger in lite bilder...

Beställde denna (eller dessa ef det är två) på Bluebox. Trodde den skulle vara större, men det går ju att hänga saker på den här också.

Min väska som hänger där nu.



Beställde en ny bok i veckan, har inte hunnit börja läsa den ännu.


Har länge tänkt visa min lilla laptop. Här är den på våran vanliga laptop.


Idag har jag sovit mest hela dagen för jag är lite dålig i magen. Skum magsjuka på g...
Kari "tvingade" mig att kurera magen med nån sort svinäcklig ört-sprit. Yäcki! Smakade gräs o annat skumt. Funderade på om jag behövde ta en allergitablett på det hela men det gick bra. Magen verkade bli lite lugnare av det...eller så inbillade jag mig. ;)

*skrattar* Pratade nyss med Syrran som sa nåt i stil med att vi är 40 år bla bla blaa, jag var snabb med att säga att jag faktiskt bara är 37. :) Men enligt Annika kan jag inte säga så eftersom jag om nån dag fyller 38. Höh! Jag är ju 37 tills jag blir 38. Så de så :)
Eller så kanske jag bestämmer mig för att fylla bakåt, kan ju intala mig själv att jag blir 36 *ler* Ja, så gör jag nog.

Snart ska jag bänka mig i soffan o se på Let´s  dance. Hujja, nu lät det iaf som att jag var 55, eller. ;)

Baj Baj gott folk
Just ja, skulle ju haka på en grej jag såg hos Izac: Visa sjätte bilden i sjätte mappen.
I den här (sjätte) mappen fanns bara 6 bilder. Funderade vad det var för miffomapp, och insåg att det var några myskofoton tagna när vi just flyttat hit. Syns speciellt på hallen som är omålad. Huj, ser ut som en bastu eller nåt.
Lulle, bli inte sur nu. ;)


Kommentarer
Postat av: iZac

Där ser man! :)



Alltså hur det såg ut i hallen tidigare...

2009-02-06 @ 21:12:40
URL: http://blog.seskaro.nu
Postat av: veronica

Bra och veta vart man ska vända sig när man har ont i magen..=)

2009-02-06 @ 21:19:20
Postat av: Trebarnsmamman

Maken har också en eee-pc (http://blogg.trebarnsmamman.se/?p=1820) han är verkligen supernöjd med sin lilla pärla.



Har utmanat dig!

2009-02-07 @ 10:39:24
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0