Bilder,musik o allmänt svammel

Igår var jag till syrran och bakade en tårta till Lillis fest. (Lilli och två av hennes tjejkompisar hade en gemensam 18 års fest idag.) Vi gjorde en seriös och en spexade vi till lite. :)



Sofia och GulleNoah var också där. Jag passade på att gosa med sötproppen så klart. Bjuppar på ett foto, även fast jag ser ut som en zigoinare på den...






Här är ett foto på min kamera-skygga syster. :)


Så ,så ,inte bli sur nu Anka. Det är fortfarande så att du har det där urfula fotot på mig där till allas beskådan. Och det här är iaf ett fint foto på dig. Fin-Anka :)

Ida kommer att få såna här mumsiga bakelser, virkade av syrran.


Efter vi bakat klart kom min svammel-Lilli dit. Spexade och härjade framför kameran. Så här ond såg hon ut också. :)


Idag har jag städat, som vanligt när det är fredag. Hujja vad trist det lät. Men det är iaf skönt när det är fint till helgen, så kanske man slipper städa då.
På eftermiddan for jag och Ida på kalas. Alma som fyllde 7 år. Vi har målat en Hello Kitty tavla till henne.


Jag blev kvar där under hela kalaset, mumsade på en massa go´fika. :)
Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Fastnade här vid datorn.... Men måste nog gå o sova nu för jag ska upp tidigt imorgon. Ska åka till stan och hjälpa Lilli och tjejerna med städandet av lokalen de hyrt. Kul....inte

Avslutar med en härlig låt, Scorpions Holiday. :)
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tårtan ser mkt smaskog ut! Du ser inte ut som en ziggis men kanske lite spanjorska då...

2009-01-24 @ 09:10:38
URL: http://kajsarina.bloggagratis.se/
Postat av: veronica

Äntligen får man se tavlan, som jag har väntat hela veckan på och få se den=)

Den var verkligen jätttefin!!

(Åhh rosor.. mina favvo blommer,måste också köpa hem en knippe!)

Noah sötisen,vill också ha en bebis och nosa på=)

du får nosa för mig också.. ler

Tårtan vart ju häftig:)

Städa lugnt..







2009-01-24 @ 10:22:57
Postat av: Neovius

fia grönfors???? Hörru beställ wii från internet bara, sagt det i 2år nu :p

2009-01-24 @ 16:10:43
URL: http://neoviuz.blogspot.com
Postat av: Sara

Svar: Haha nää det kan man ju såklart inte!:P Men jag vill ha längre hår i nacken, så långt vet jag iaf :P

2009-01-25 @ 16:36:10
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: mozzi

Hej hopp. Hittade ett sånt här mönster på nätet till balklänning. googla på McCalls Pattern M5321, den rosa varianten (B)be Lilli kolla.

2009-01-26 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0