Sol och massa värme

Igår var jag, Lilli, Ida och Mange ute med båten.
Det här är min nya bästa vän. :)


Först åkte vi till Sammakko, där jag och Ida badade. Sen vidare till Temmilahti och där badade Ida igen. Gud vad varmt vatten det var där! Hade gärna badat igen men ides inte börja byta till badkläderna. Lilli och Mange är badkrukor och vägrade bada.
 Här är jag och Ida i Sammakko


Senare på kvällen var det schlagerkväll på Wärdshuset. Självklart var vi där och skakade de lurviga. ;) Vi dansade och sjöng hela natten. Tror att jag aldrig svettats så mycket. :)
Så här torkade den tvättade bh:n snabbt och kunde användas till kvällen.

Idag var det kokhett men blåsigt. Vågade alltså inte fara ut med båten. Cyklade Ida till sin kompis Julia och sen hem för att slänga mig i poolen. Denna gång låg jag, tack o lov, på mage. En paparazzi smög omkring och skrämde slag på mig. ;)


Minna och Pontus kom över på bastu ikväll. Jag, den modiga, tog ett till dopp i poolen. Det var sjukt skönt! Väldigt uppfriskande, men det fick jag inte de andra att fatta...fast jag verkligen försökte övertala dom. ;)

Verkar som att det inte blir så bra väder imorgon, tråkigt. Nå, ibland behöver man väl ha en "inne-dag" med städning osv.

Så där, over and out.

Kommentarer
Postat av: veronica

Så jävla typiskt om de ska gå och bli skitväder, när man är ledig:((

2009-07-26 @ 00:50:54
Postat av: Mia

Ja du Fia, visst är de trist när man hela tiden vill bada men dom man är med är värsta badkrukorna. Här är de jag som badar mest, typ svalkar mig i poolen flera gånger om dagen o åker ned till älven med hundarna o badar.

De är så uppfriskande att bada o man blir pigg.



Mer badande till folket!

2009-07-26 @ 10:52:33
URL: http://repos.blogg.se/
Postat av: Sussi

Vilken härlig uppfinning av fläkten på stolen =) Aldrig sett sånn förr...

2009-07-26 @ 14:41:14
URL: http://sossiq.blogspot.com
Postat av: Mozzi

Nej vet du vad, va härligt med lite regn och mulet, man kan vara inne o pyssla, själv har jag satt upp en rullgardin, 2 fönsterlampor, vikt en massa tvätt, ordnat i garderoben, jaa massor =)

2009-07-26 @ 22:09:09
Postat av: kajsa

Jag vill åxå ha en pool....

2009-07-26 @ 22:42:13
Postat av: Eva

GPS i båten, vilken härlig lyx

2009-07-31 @ 16:11:28
URL: http://filosofverstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0