Torsdag (enormt fiffig rubrik va?)

Åh vilket underbart väder det varit idag! *njuter* Har suttit ute och varit badvakt när småtjejerna badat och sen la jag mig på luftmadrassen och somnade. :) Syrran och Mange bjöd på middag idag: rökt lax och en supergod potatissallad. Tack <3
Kari gjorde kvällsgottet av färsk ananas, honungsmelon och jordgubbar. Frächt och gott! Har alltså inte gjort nåt i köket idag, skönt. ;) Gårkvällen spenderades på Twin City festivalen. Hade en trevlig kväll. Men nog är det jobbigt att promppa omkring i klackiskor. Hujja...

Ikväll var jag och Mintsi på en 1,5 mils lång cykeltur. Det gick inte så snabbt men var skönt ändå. Tycker synd om alla som bara cyklar på nåt gym, stirrandes in i väggen. Här är några foton från min runda.

Minna utanför gården


Jag på Tromsö camping


Saarisviken


Sorttisviken, var ca 5 segelbåtar där ikväll.


Slänger in fotot på rökeriet också.


Och syrrans fötter :)


Syrran tog några foton när jag nannar där i poolen men dom kommer aldrig upp här. Ser ut som en strandad val som håller på att kvävas av pattarna...herrabalajka!

Tack för alla kommentarer i förra inlägget. :)

Kommentarer
Postat av: veronica

Mohahaha... Du är för härlig!:)

2009-07-24 @ 09:08:13
Postat av: Minna

oj voj jag har ont i pyllyn?borde nog byta ut sadeln på cykeln.kram

2009-07-24 @ 11:22:14
Postat av: Mozzi

Är rökeriet en gammal bastuugn,? ser så ut iaf, fiffigt.Har du städat på toa? tänkte om du provar medlet. =)

2009-07-25 @ 15:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0