Har ingen rubrik...

Igår var jag, tjejerna, syrran,Sofia och Noah på IKEA. Länge sen sist. :)
Köpte ett skrivbord till Ida och lite plädar och glas. 6 stycken glas för 9 kr. *ei ole hinnalla pilattu ainakaan*

När vi kom hem for jag och Lilli på en skidtur längs elljusspåret. *jeesus christ superstar* Vilken hemsk backe! Vi skrattade så vi ramlade och kom knappt upp igen. :) Nåja, jag var iaf ruskigt stolt över att jag, till slut, vågade åka ner för backen. Och idag får jag höra att man inte ska åka NER för den utan UPP! Va! Vi har åkt fel väg alltså. *asg*

Vi skulle fara idag och se hur det är att åka andra vägen, men jag vet inte vart tiden tog vägen... Syrran har varit förbi på kvällskaffe. Trevligt. :)

Har fått hem småkillarna från sitt LAN. De har varit småhysteriska och fnittriga hela kvällen. :)

En kul grej hände mig i affären idag. ;) Byns *hur ska jag skriva det utan att vara elak?* gubbe-på-cykel-som -ofta-är-onykter sa att jag var det vackraste han sett och att jag var en graciös kvinna. Graciös?! I nästa andetag sa han att det kunde bero på att han ser väldigt suddigt. *hihihi*

Kollade statistiken på bloggen och har ca 50 besökare/dag. Då är det rätt dåligt med bara 1 kommentar. Eller hur? Så ta nu och skriv åtminstonne ett "Hej" :)

Nu ska jag söka efter bra musik på Youtube.
Tjilevipp!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

jAG HAR ÅXÅ KOLLAT ATT ANTALET BESÖKARE INTE STÄMMER MED DOM DOM KOMMENTERAT...Spännande tycker jag! Komlimanger från barn och "dårar" skall man ta på fullaste alvar eftersom dom är ärliga!

2009-03-04 @ 22:14:42
Postat av: Sussi

nå heeeej....när ska vi grilla?

2009-03-04 @ 23:11:29
Postat av: aniZa

Hihi, gubben-med-cykeln, han är rolig;) Han har sagt nått kuligt åt mig med en gång, men kommer inte ihåg vad;)

2009-03-05 @ 08:22:55
URL: http://blog.seskaro.nu
Postat av: Jenny

Hej :D

2009-03-05 @ 11:05:04
URL: http://jennyfi.blogspot.com
Postat av: veronica

Hej hej:)

2009-03-05 @ 12:49:02
Postat av: neo

hej

2009-03-05 @ 17:47:36
URL: http://neoviuz.blogspot.com
Postat av: Åsa L

Har varit på ön idag och blev skjutsad på spark en sväng runt byn. Snacka om att jag kände mig som "Beda 96 år" där jag satt:)

Jag brukade åka medsols runt elljusspåret jag me´, men nu har jag oxå fått höra att man ska åka motsols! Varför och Vem är det som har bestämt det? Om man åker medsols så är det lite jobbigare, märkte jag. En enda nedförsbacke och det är den sista långa. Motsols så har men en enda lång uppförsbacke och en massa små nedförsbackar! Nej, fortsätt ni att åka såsom ni åker! Det ger mer!

2009-03-05 @ 20:04:41
URL: http://asalindgren.blogg.se/
Postat av: fenemaister

hej

2009-03-06 @ 13:35:03
Postat av: Moffa

har det så bra där i seskis

2009-03-06 @ 14:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0