Lördag kväll

Jag tog mig i kragen och for ut på en skidtur. Ida följde med men var inte alls nöjd med skidrandet. När vi kom hem sa hon surt: "Jag kommer inte skidra på en vecka iaf!" ;)
Jag for ensam en liten repa till, åkte ut på isen och njöt av solen. :)

När jag kom hem kom Sofia med lilla Noah, Syrran o Mange och Anton o Satu. Vi var ute på gården i timmar, grillade korv och pinnbröd. Anders, som varit och lagat bilen kom också, skruvandet fortsatte här i våran vita skoter. Ja det är så den heter :Vita skotern, för jag har ingen aning om det är en Lynx,Elan,Skidoo eller vad dom nu heter. :)

Innan Syrran med company for hem passade vi på att testa Wii fit lite. *asg* Insåg snabbt att det här med utebliven vighet var ett släktfel. ;)

Lite senare kikade Maria och Maya förbi på en kaffe. Även Minna och Pontus kom. Vi bastade och glodde på Robinson. Jag gillar inte riktigt den typen av "underhållning"...Bara en massa pakter och mobbande av folk...

Släckte inte ner allt, med tanke på Earth hour, men nästan. *fuskade alltså*

Grabbarna är fortfarande på LAN och Lilli är i Hedenäset och Robin är ju som vanligt i Norge. Men snart kommer sonen hem till Sverige och blir hemma i en vecka. :) Morfar kommer också hit för en vecka. Lilla Noah ska ju döpas nästa lördag. :)


Foton från idag....






Kommentarer
Postat av: iZac

Kan den vita vara en Polaris eftersom den inte går...? ;)

2009-03-29 @ 10:44:03
URL: http://blog.seskaro.nu
Postat av: syrran

tack för en härlig dag med solsken och pinnbröd..mums.

Det här med vighet asg jo då stela som kylskåp är vi nog hi hi men vänta bara jag ska nog bli proffs på slalom ska du se:)Men måste nog ta med ett par stavar så det känns " som på riktigt" hi hi

Gillar Izacs kommentar he he he



Kraamz på er alla

2009-03-29 @ 12:26:53
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Anonym

fy fyy Fidelii som inte släckte ner allt. Vi gjorde minsann det....

2009-03-29 @ 12:27:55
Postat av: Sussi

Chosan! eller var det chisan...? Hjälper det? Det kanske man hade behövt. Ja, ja är på G ändå. Härliga bilder btw.

2009-03-30 @ 19:11:11
URL: http://www.metrobloggen.se/dramixteater
Postat av: Sussi på Sotarvägen

Hörru du är ju mycket ute på skidturer, jag investerade mig just skidor och tänkte börja åka nån gång i veckan tills snön är borta, har du några bra tips på bra skidvägar. Har lite svårt för det när jag ska skidra utan Tommy. Man har inte hunnit memorera alla vägar på ön ännu, trots flera skoter och 4hjulingssaffarin... Vet som inte av några bra ställen och spår. Mvh Sussi

2009-04-04 @ 15:17:04
URL: http://sossiq.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0