sköna onsdag

Idag stannade Lucas hemma från skolan, han är snorig och febrig.  Betyder att han inte kunde följa med på utedagen som skolan ordnat. Jag jobbade färdigt och for ut med skotern. Hade en liten hum om var de "slagit läger". Och visst, jag hittade dom. Bakom Granvik (?)  :)
Här är några foton från idag:

Barnen fikade...


Någon som solade... ;)



...klättrade i träd...



Dessa tre bambisar sprang förbi oss. Inte så bra kvalitet för jag fick skynda mig att lägga ner kaffekoppen och fort få fram kameran.


Vi kom hem vid halv två tiden. Ida hade med sig en kompis och de hade en egen picnic på bastualtanen.


Efter ett tag kom även en till kompis. Värsta snurrandet blev det då. :)
...tre töser...

....två...

... och slutligen var det bara en kvar... :)


Till middag blev det tacos, gott. :) Käkade väl för mycket för jag somnade så gott sen. Zzzzz
Tjejerna påskpysslade undertiden.


Imorgon blir det middag i stan och utvecklingssamtal, dans och lite shopping.

Just ja, måste bara visa ett foto på sotarna. *hahaha* Är det så här äkta arbetsglädje ser ut?! ;)



Kommentarer
Postat av: Sussi

Härligt med utflykt...Jag ska nog oxå fara nån dag när jag e ledig.

2009-03-25 @ 23:19:33
Postat av: Neovius

Hahaha sotarna, fyfan ;D

2009-03-25 @ 23:48:05
URL: http://neoviuz.blogspot.com
Postat av: veronica

Åhh.. vad jag också längtar ut i solen!

Fått sitta inne nu sedan i måndas:(

Idag ska jag och kidzen också och shoppa lite.

Vi kanske syns i stan;p

2009-03-26 @ 08:27:51
Postat av: syrran

Såå härlig dag ni haft, säger det engång till att "lyllo" Seskarö barnen som har naturen så när och bambisar springande mitt i allt.Det är livet det!!!

Jaa vad ska man säga om arbets lyckan bland sotarna..du skulle ha bjudit dom på lite våffla så kanske det sett annorlunda ut hi hi



Vi ses snart..kraamz/anka

2009-03-26 @ 09:52:15
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: MorsanBaloo

Jag tror det är så här: Gubbarna skulle ju gå hem och var sååå ledsna för att deras arbetsdag var slut. ;)

Kan ju inte skämma bort dom med våfflor o sånt dagligen... bjuppade på bulla i förrgår. :)

2009-03-26 @ 10:00:48
Postat av: Jenny

Vad mysigt att bara ta skotern och hälsa på sådär :p Jag vill så gärna komma och hälsa på er snart. Känns så hemskt länge sedan sist. Jag hade planer att åka nu i helgen men får se om det blir av. Ont om pengar nu förtiden och bensinen är så dyr.

2009-03-26 @ 12:00:10
URL: http://jennyfi.blogspot.com
Postat av: Blommig

Ååå va härligt med en dag på isen!

Ser att tjejerna scrappar. Så roligt. Ett hett tips är pysselmässan i Luleå den 4-5 april där det säljs MASSOR med pyssel kolla på http://pysslarna.blogg.se/2009/march/massan.html

för mer info!

Ha det fint /Annelie

2009-03-26 @ 17:18:02
URL: http://shipp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0