Söndag

Efter morgonpromenaden for jag ut på en skotertur med Carro och co. Mutade med Jesse som chaufför, skoterchaufför. :)
Vi åkte till Höckes finfina grillstuga.




Flickorna åkte i backen och vi vuxna satt och surrade. Jesse tog en repa med skotern men trivdes även inne med oss.


Somnade på soffan sen på eftermiddan. Kände mig lite småsjuk och visst hade jag feber. :( För mycket frisk luft? ;)
Nåja, idag mår jag helt bra.

Ett grattis i efterskott till grannes Dennis och till min Hänkypänky= Fränkie. :)
Och ett till stort grattis till Pattarna och B1 och B2 som klarade uppkörningen. :)

Kommentarer
Postat av: grannen

Dennis Tackar så mkt;)

Jag får väll också passa på och Gratta Pattarna:)!!

2009-03-02 @ 19:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0