Luleresa

Imorse wiiade jag lite (Yes! Fick "lös" snowboarden!) sen dusch och så packade vi in oss i bilen. Vi= jag och Ida.
Åkte mot Sunderbyn, stannade i Persön för lunch. *mums*


Väl framme träffade vi läkaren i hela två minuter. Hon sa iaf att Ida har inte psoriasis eller nåt annat, utan att det bara är vanlig eksem. Det var ju skönt.
En sköterska satte nåt liknande honungsplattor på tösens fingrar och arm.



Dom ska vi byta var trejde dag. Fick även eller fick o fick, man får ju betala för dom, en hel drös med salvor.


Efter lite flummande hittade vi ändå till Storheden. *fniss* Ida frågade vad vi skulle göra om vi inte hittade hem. Jag sa att då tar vi in på hotell, beställer roomservice och badar badkar. :D Ni kan tro att hon satt och hoppades på att vi aldrig skulle hitta vare sig Storheden eller hemvägen. :)
Nå, vi hittade Ica Supermarket iaf.
Köpte lite strumpbyxor, gympabyxor och leksak till Ida. Och disktrasor och toapapper...hur kul nu det kan vara att läsa om. ;) Just ja, hittade även en söt mysse åt Noah.
Så här söt var han förra helgen.


Trodde jag skulle avlida på hemvägen, såå trött! Ändå drack jag en Red bull  och har tagit min Chi san på morgonen. *hujja* Var alltså tvungen att stanna vid EM i Kalix, hade seriöst somnat bakom ratten annars. När vi nu ändå stod där så bestämde vi oss för att gå in. Provsatt några soffor...skööööna. Vågade inte sitta längre än en nanosekund, var skraj att jag skulle somna dit! ;)
Hittade en sån här Anka-skylt. :) Myssen till Noah är på samma bild.


Det var min dag så här långt. :)

Igår var Carro här på kvällsfika. Trevligt! Lilli gjorde scones och moccarutor. *jammi*

Här är ett par bilder på Lillis pyssel igår.
Påsk-kyckling


och foton på tjejerna-pyssel


Fina va? :) Men nedersta bildens färg blev ju skum... min duk är INTE grön.

Här är ett (halvkasst) foto på mitt hår efter senaste färgandet... nu måste det dröja länge tills nästa gång. (hört den förut? hi hi)


Nu ska jag hämta mera kaffe så jag håller mig vaken. Zzzzzzz

Kommentarer
Postat av: grannen



Oj de var en hel del salver,har också haft såna platter åt Johanna, och den salvan som ligger på förp med platter har hon också.. hehe intressant info;p

Fina grejer:)

Vill också ha en sån "Carpe Diem" skylt, var den från EM?

Hårresultatet=Nice:)

2009-03-18 @ 19:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0