Lördag

Så där, då var bal-dagen snart över. Tösen blev så fin med sitt krudilutthår och fina kläder. :)

Så här såg vi ut hos Moster M (frissan)

Ska det verkligen se ut så här? ;)


Mamma fick också en rulle i håret. :)


Undertiden vi varit till frissan så var Robin och hans kompisar här och grillade o bastade. De ville posera med Lilli.
Lilli and the boys :)


Lilli med sin kavaljer Egon, som eg heter nåt annat, typ Emil.


Tack Mozzi för att du sydde Lillis klänning, urtjusigt.

Efter "balandet" hoppade jag i Minnas bil, en bubbla cab och vi cruisade och fnittrade lite. ;)
Så vad Moster än gjorde med mitt hår innan så blåste det bort.


Hemma så umgicks vi lite med Robin o hans vänner innan de for till stan. Sen bastade vi och grillade lite korv.

Snart dags att sova, nöjda o glada. :)

Kommentarer
Postat av: veronica

Jätte tjusig Lilli vart!:)

2009-05-31 @ 08:53:27
Postat av: veronica

Jätte tjusig Lilli vart!:)

2009-05-31 @ 08:53:57
Postat av: moster anka

skrattar ja inte kunde man tro att det nåt skulle bli av den frisyren hi hi

Men åhh så vacker hon var LilliPilli:)



Gud vilket döö häftigt foto du tagit i backspegeln på dig, och jag kan tro ni har fnissat..nercabbat och två blondiner voi voi...



vi ses snart/kramz

2009-05-31 @ 11:09:48
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Kajsa

Vad fina dom var din Prinsessa och Emil!!!

2009-05-31 @ 13:59:01
Postat av: Jenny

Du får skicka bilder till mig sen när du har tid någon dag :)

2009-05-31 @ 19:20:17
URL: http://jennyfi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0