Lule-dag

Dagen har spenderats i Luleå. Hittade för ovanlighetens skull lite kläder till mig också. :) Blev ett par  vita shortsbyxor (längre short eller kortare byxor, välj själv), en vit munkjacka och en svart kjol. Byxorna kommer jag ta med till Gotland. Jesse och Ida hittade också en del kläder. Sen försökte vi handla till Lucas,men att det är svårt att köpa kläder till nån som inte är med. Nåja, ett par shorts (för små?) och en t-shirt fick han iaf.
Vad skönt det var att köpa jeans från HM! Dom gick på under 400 kr och det är fan så mycket billigare än vad jag brukar betala för Jesses jeans. Så härefter blir det bara jeans därifrån. ;)

Spännandet av tandställningen gick bra. Vi åkte hemåt vid halv tre tiden. Och som vanligt så blir jag såå trött! Alltså sjukt onormalt trött. :( Gjorde allt för att piggna till: drack energidryck, åt sött, tog en rökpaus, lade ac:n på kallt,sjöng, babblade med Jesse, testade solglasögon, testade Lillis glasögon(!) och ändå var det nippanappa att jag orkade hem. Suck...måste nog anställa en chaufför ;)
Däckade i soffan och vaknade två timmar senare. *mojsigt* Och här sitter jag nu, försöker tagga till nu när hockeyn börjar. :)
Anka, du bordes vara här. :)

Så där, be nice

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag fotade faktiskt eran nya uteplats...tänkte lixom att herregud vad den måste vara stabil som står kvar...hehehe...Facebook är exakt som du beskriver...

2009-05-08 @ 19:42:52
Postat av: S

Testt Chi-san mot trötthet???

2009-05-08 @ 21:31:19
Postat av: S

Testat Chi-san mot trötthet??

2009-05-08 @ 21:33:27
Postat av: Sussi på Sotarvägen

Jo det kan behövas en hel del kramar när man får sånna besked...:( Tack för omtanken.

2009-05-09 @ 09:37:38
URL: http://sossiq.blogspot.com
Postat av: jesse

Du snodde ju nästan halva min monster ;)

Men jag ville att du skulle somna så att jag fick köra bilen (villket som aldrig skulle hända).

2009-05-09 @ 11:23:52
Postat av: veronica

Highwater byxer?;)

2009-05-09 @ 15:33:54
Postat av: lilli

hej :)

2009-05-09 @ 15:42:24
URL: http://nathaliehautalampi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0