Måndag=sjukdag

Vilken onödig dag det varit idag... Började med att jag blev sjuk igår natt. Ont i magen och spydde, fick feber och ont i halsen. :( Har legat hela dagen på soffan. Gick över till kontoret och gjorde bara det absolut nödvändigaste och sen tillbaka till soffan igen. Gulliga Ida har lekt i vardagsrummet och klappat på mig med jämna mellanrum. Nog är hon en snäll och tålmodig ung dam. <3

På eftermiddan kunde jag äta lite iaf så är på bättringsvägen.

På onsdag kommer både Lilli och Robin hem. :) På lördag är det bal för Lillis del. Ska bli så kul att fara och titta på alla fina par. Sen den 4:de juni är det studentfest. Håhåjajaaa, en till unge som blir stor. ;)

Nä, jag har nog inget att skriva. Så jag säger natti natti :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Att den där magsjukan aldrig tar slut...Skönt iaf att du är på bättringsvägen!

2009-05-26 @ 17:10:39
Postat av: Anonym

skönt att du är frisk nu..gissa vem som har ont i halsen..hoppas vid gudarna att jag inte får magsjuka ialf.



Vi ses--kraamz

2009-05-26 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0