Hockey och dans/teater-träning

Då har man varit hela eftermiddan i stan igen. Ida (och Julia,Frida o Alma + massa stadsbor) har haft träning inför föreställningen Trollkarlen från Oz. Så hela denna vecka och hela nästa vecka är det träning. Jobbigt men kul. Ungarna är ju bara för söta i sina dräkter, bi, vattenloppa,blomma och nån sorts dansare. :)

Onsdag den 13 maj kl 18.00 är det premiär på Folkets Hus Haparanda. Välkommen!

Sitter och småkikar på hockeyn samtidigt men är inte så taggad som när Sverige spelar. Har ett dilemma, hockeydilemma. *s* Sveriges match börjar 20.00 imorgon och träningen slutar då... kan ju inte köra som en jubelidiot bara för att hinna se matchen. Åhhh nej, kom just på att jag har ju ett möte 18.30!
Hockeyn måste jag se, nån måste ta hem Ida från träningen, måste gå på mötet... Jaja, nog löser det sig.

Ojoj nu är det spännande i matchen. Synd att min favvo Teemu Selänne inte spelar. ;)

Måste berätta en kul grej. Jag skrattade så jag kiknade. :)
Syrran (förlåt Anka men jag måste berätta) skulle ringa till Sofia och Anders för att fråga om dom vill ha en motorcykel till Noah. Hon tyckte att Anders lät lite konstig när han svarade, men brydde sig inte utan babblade på: Hej, vill ni ha en liten vit motorcykel till Noah? Anna sa att den behövs bara fixas till lite men ni kan få den.Tänk vad kul man kan ha med den. Den är jättesöt, liten och vit. Bla bla blaaa 
Och sen tyckte hon att det var lite väl tyst i luren, sa "Hallå?"
- "Hallå", sa en myskoröst.
-"Är du full eller", kaxade sig syrran
- "Du, jag vill inte ha nån vit liten motorcykel", svarade en sur gubbe på Stockholmska.
*asg*
Hon hade alltså försökt prata ihjäl nån stackars gubbe som definitivt inte ville ha en vit liten motorcykel. :D

Nu ska jag försöka komma på nån rubrik till det här inlägget. Alltid lika svårt.
När ska jag hinna färga håret? Bordes färga utväxten, börjar se för jävlig ut. Tänker inte göra många fler knop idag, sängen hägrar.

Sov gott gott folk :)

Kommentarer
Postat av: veronica

asgarvar...din syrra är ju för härlig

2009-05-07 @ 09:39:03
Postat av: Åsa

asg vilken tråkig gubbe som inte ville ha en liten vit motorcykel :-)

2009-05-07 @ 09:43:43
Postat av: syrran

hmmm tack för det du :)Herreguuud inte visste jag att jag kunde babbla i ett så där...stackarn fick verkligen inte en syl ivädret....nå ni får gotta er till min tabbe denna gång...vänta bara lillsyrran, det kommer ...

2009-05-07 @ 10:13:03
URL: http://www.tjarhovets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0