Helgen

Hade lite finfrämmande från Luleå: Henry alias ottopoika och Anders alias Biffen. Plus att andra Anders och Noah också kom, på lördag. Här är ett tripp, trapp, trull foto på killarna.



De ser lite sega ut. *hahaha* Ser mycket normalare ut i verkligheten. :)

Gullungen Noah fick smaka på fil av Kari.




Kan även kallas muta... Kari försöker smila in sig hos honom.
Vet inte om det lyckades vidare bra för de enda som var på Noahs topplista (förutom hans far) var Ida och Lilli.

Biffens skor var alla impade av. Här stajlar Ida med dom.


På fotot ser man inte riktigt hur stora de är...
Storlek 47-48 tror jag de var... :)

Förutom att basta o äta hann grabbarna med att välla i soffan. hihi



och som sagt äta...


Vad har jag gjort annat? Skjutsat folk till o från krogen. Blev givetvis stoppad av farbror polisen när jag var ful o nybastad. ;)
Efter en koll på körkortet o snack om skattemärke tyckte de att jag skulle blåsa. Hahaha, det berodde nog på mina röda grisögon (bastuns fel) Nåja, självklart gick det bra.

Så där, en liten uppdatering iaf.

Be nice folks

Kommentarer
Postat av: veronica

Söt Noah växer så de knakar:)

Hihi.. villka snygga skor Ida har på sig, trodde de var slalom pjäxor;p

2009-11-18 @ 15:59:33
Postat av: Mia

Vad mysigt att ni har snö!

Här bara regnar det!

2009-11-18 @ 22:01:06
URL: http://miloa.wordpress.com
Postat av: erica

de är ju henry och biffen :)

2009-12-06 @ 01:18:08
URL: http://itsnotmeitsyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0