Kiruna

Ligger på rummet och slöar. Magen är mätt efter en god frukost. Älskar hotellfrukostar! Kari o resten av sotargänget är på en guidad tur i gruvan Jag vågar mig inte ner dit....
Gruvan ligger precis utanför hotellet btw. Och bakom den ser man fjäll, så fint. Snö i massor finns det också. Blir så ljust o fint med snö.

Ang dom mysko sms:en...Efter mycket detektivarbete, tack Flashback, hittade vi till nåt företag som heter Lycom mobile network... Kari har pratat med dom och vips så kommer inga fler?! ;) Fast dom påstod att de inte var nån tjänst från dom, utan säger att det är någon som använder deras kontantkort till telefonen...Tror jag vad jag vill om. Nå, iaf så verkar det som att jag slipper dom i fortsättningen.

Nu ska jag ta och vila en timme, sen är det lunch (huuu,jag är ju ännu mätt) och eftermiddan spenderas i affärer. :)

Be nice

Kommentarer
Postat av: luucas

köp mycket kläder/grejer till mig ;>

2009-11-20 @ 14:53:10
Postat av: Lisa

Vad härligt att komma bort ett tag :)

2009-11-20 @ 15:21:29
URL: http://llllisa.wordpress.com
Postat av: MIntsi

Är du kvar i Giron???:))))

2009-11-25 @ 19:45:56
Postat av: Majsan

Ser att du har varit i min hem stad, visst är det vackert med dessa fina fjäll i bakgrunden.

Det är kul att vara ner till gruvan men det är lite väl mörkt & många långa gångar.

2009-12-24 @ 16:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0