Torsdag

Bra rubrik igen va? ;) Nästa så man inte orkar blogga för man hittar ändå ingen bra rubrik. *s*
Sitter på jobbet och samlar kraft. Var så energisk i morse men nu bara rann det av mig. ;)

Igår var jag på morgonpromenad med Saara, skönt. Plus att på kvällen var jag och Sofia plus ett par hundar, på en Postis-Per-runda. ;) Vi avslutade skolrese kassan och eftersom det blev över lite money så gick vi runt och delade ut dom i allas postlådor. Nåja, inte allas men de familjer vars barn var med på resan. Kul att överraska folk med lite extra pengar. :) Är nog ingen som inte behöver dom. Om inte annat så till julklappar. För snart är det ju jul igen! Och jag har inte en enda present klar, inte ens i tanken. Jo förresten, EN julklapp har jag färdigt i min plan. Så ungar, sätt igång och skriv brev till tomten. ;)

Ja just ja, jag skulle ju skryta om gårdagens steg, blev nästan 18 000 steg! Dubbelt så mycket som jag brukar. Och vågen var var också glad i morse. *ler*

Svininfluensan då... hujja... vi ska iaf vaccinera oss. Om inte annat så för den skull att vi inte smittar ner nån annan som är i riskgrupperna. För visst är det så att en normalt frisk människa ska tåla den som vilken annan flunsa som helst?

Nä, nu ska jag ta och göra ett ryck här på kontoret.
Be nice :)

Kommentarer
Postat av: Grannen

Extra slant är alltid välkommet:)

Jag har lovat barnen ett besök till CW leklandet (idag) men blev ändrat tills imorgon:)

Jag var igår och köpte 2st julklappar, så nu har jag börjat:) Vi de här laget brukar jag vara klar:o

Jag har ingen "joulu feeling" alls iår, ännu iaf;)



Roligt med en glad våg:)

2009-11-05 @ 10:59:51
Postat av: snorkfröken

Kul med en glad våg!! Själv törs jag knappt ställa mig på en;)

De är klurigt med vaccineringen? Men jag tar den inte, och speciellt inte för nån annans skull!! Sen får folk tycka vad dom vill om de!!

2009-11-05 @ 18:10:01
URL: http://aniza.seskaro.nu
Postat av: S

Vad gäller vaccination eller inte så kan jag säga att jag har varit totalt emot att spruta in en massa shit i min eller min barns kropp men efter de tragiska dödsfallet på skolan o efter att ha sett en av mina bästa vänner nu dom senaste dagarna är min attityd ändrad....jag o min familj kommer definitivt att vaccinera oss! Tack gide gud för att barnen redan är de! o de är inte influensan i sig som är det jävliga utan efterspelet....hellre ett stick i armen än en till begravning... Tufft kanske? Men så känner jag idag....

2009-11-06 @ 23:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0