Blåkullagänget :)

Igår var vi på ett litet trevligt Halloweenparty. Jag och Ida alltså. De andra i det här huset har inte riktigt fattat tjusningen med att dra på sig en hatt o flyga iväg. ;)





Förutom att spöka runt lite har jag väl mest suttit i bilen, känns det som. Mycket körande fram o tillbaka. Motionen har blivit lite lidande...Ska ta igen det i helg. Minna,den snabba, kommer idag och jag planerar på att lura iväg henne på en prommis. ;)
Nu när jag, äntligen, köpt nya skor så kan jag gå på asfalt också. Utan att få ont.

Igår morse var jag till frissan också, ett helt år sen sist. Iof så både färgar och klipper jag själv, men ändå. Gjorde bruna slingor i hela håret, ser kul ut. :) Och nu ser det betydligt friskare ut. Klippte bort lite svinto. hihihi neej, riktigt så illa var det väl inte.

Näpp, nu har jag inget mer att skriva om.
*vnkevink*

Kommentarer
Postat av: Ingela

Wow, de snyggaste häxor jag sett!

2009-10-30 @ 12:41:12
Postat av: Grannen

Skit snygga häxerB-)

2009-10-30 @ 12:56:56
Postat av: Kajsa

Jättefina häxor! Riktigt hur har du gjort med håret?

2009-10-30 @ 18:01:19
Postat av: Syrran

Det var då dom snyggaste häxorna i Eastwi...Seskarö jag någonsin sett:)



Nästa år måste jag oxå få vara me...hmm jag är väl oxå snygg när jag är en ful häxa hi hi



Skrattar till alla kommentarer om mitt "citat" men har ni tänkt på hur det egentligen är att umgås med en människa som är nykär, hur roligt är det från skala 1-10...konstiga typer som nästan bara har " henkilökohtaisia pileitä" hur översätta det där vet jag inte men ler och fnissar med sig själv heeela tiden .Fattar NADA..och är ständigt ---- hi hi äsch jag kanske ska blogga själv om det en dag och inte här hi hi

Ha en spööökig halloween allihopa:) buuuuhuuu

2009-10-30 @ 19:09:01
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: rosanne

haha okej, nice! :)

2009-11-03 @ 12:16:48
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0