Jag är seeeeg

på att uppdatera...
Ska göra ett tappert försök, utan att ha nån aning om vad jag ska skriva. Så ha överseende om det bara blir bajs. ;)
Börjar med att berätta goda nyheter: Robin flyttar hem imorgon! *glad* Det var på tiden, vi har saknat han som bara den. Jag och Ida åker till Kallax och hämtar honom. :)

Idag har Ida varit hemma från skolan, pga lite feber och massa snor. Lucas verkar inte heller så kry men har ingen feber iaf.
Lilli har varit husfru i ett par dagar. :) Lagat middag och bakat o grejat. Ida har suttit som ett plåster på henne i ett dygn eller så. *hahaha*

I lördags var jag på tjejkväll hos Mintsi. Vi testade en massa ansikstvårdsgrejer. Fan, man var ju tvungen att läsa en hel bok för att veta i vilken ordning allt skulle användas. :) Så nu är man len som en bebirumpa i ansiktet...eller? :)
God mat och god efterrätt var det också. Tack Minna! <3

Efterrätten var så god att jag var tvungen att göra den hemma igår. Mumsigt värre! Dajmgodis och Vaniljvisp i frysen o vips så var det godigodiglass.
Lilli bakade muffins som var gudomliga. Blev alltså bara en massa ätande och ingen motion.

Idag tog jag mig i kragen och gick en sväng. *nöjd*

Ang promenerandet... ska försöka mig på nån sorts intervallträning. I lördags gick jag några varv runt elljusspåret, försökte hålla ganska snabb takt och sen sprang jag uppför alla backar. Såg ut som en tok, men det gjorde inget för jag var ensam i hela skogen. Nästan, tills en man med hund dök upp. Nåh, han missade mitt kutande just så det gjorde inget. ;)

Jahappp..... vad ska jag skriva nu då?
Ida sa nåt kul i helg:
"Mamma, jag skulle vela veta mer om pojkar, hur de tänker och så"  :)
Ides inte berätta att de oftast inte tänker alls. ;)

Syrran sa också nåt kul och smart idag: "Att vara kär är fan mycket värre än att vara full"
Skrattade så jag höll på att dö. :D

Ja ja, har inga foton heller att slänga upp så avslutar nu.
Be nice


Kommentarer
Postat av: veronica

Jag brukar också göra hemgjord glass (åt mig) magert å gott med vaniljvisp;) Mohahaha.. de var bra sagt av din syrra!

2009-10-20 @ 22:46:19
Postat av: Anonym

tack själv:). Annikas kommentarer är la för goa ibland.kram till min kompis Ida, krya på dig:).vi höres...onks saunaperjantai??

2009-10-21 @ 08:31:04
Postat av: eira

Annikas ord var nog dom sannaste jag hört i hela mitt liv!!!! skrattar

2009-10-21 @ 19:13:51
Postat av: snorkfröken

Ska börja kalla dig "Hurtfia". ;)

2009-10-21 @ 19:23:23
URL: http://aniza.seskaro.nu
Postat av: Toy-Pia

hihi vilken typisk annika kommentar...kramis

2009-10-22 @ 13:22:13
Postat av: Ingela

Åhhh, så gulligt sagt av Ida... Jag skulle oxå vilja veta det ;-)



Din syrra var ju mitt i prick :-))

2009-10-26 @ 21:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0