Söndag

Sov länge och for sen med Ida och Lucas på picnic i skolskogen.







Vi hade med varm oboy, mackor och kakor. :)

Vi lekte "Ett skepp kommer lastat" och Ida är ganska skön, hon drog till med Ett skepp kommer lastat med kalgoxar. ;) (Talgoxe var ordet hon tänkte på. :)

For sen på en egen promenad, lyckades t.o.m gå vilse! *asgarv* Nåja, hittade mig själv i Kenkkälahti. Blev bra med steg. :) Såg även en rolog sak vid den stinkande pumpstationen: en toastol! Jag tycker att alla bordes föra sina söndriga toastolar dit. Som nån slags kyrkogård för stolarna. ;)

Bastun var varm när jag kom hem, skööönt. Satt och värmde mig där ett bra tag. In och laga middag och nu sitter jag här, mätt o belåten.
Ska slappa ett tag tills det är dags att hämta Lilli från stan. Damen har ju varit där sen vi kom hem från Cypern.

Så, det var min dag.
Baj Baj

Kommentarer
Postat av: Minna

oj vilken dag!när ska vi basta?saknar er:)

2009-10-11 @ 19:03:24
Postat av: Mozzi

inte för att jag vill märka ord =) men det heter faktiskt Talgoxe =) kram.

2009-10-11 @ 19:14:57
Postat av: MorsanBaloo

Minna: Vilken dag som helst. :)

Mozzi: Tyckte väl det såg konstigt ut! ;) Tack för tipset, har ändrat.

2009-10-11 @ 19:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0