Hurtig söndag

Dagen började med kaffe och sen en promenad med Noah. Sötungen sov under hela promenaden. :) Sen dusch och fixa håret. Åkte till stan, hämtade syrran och vi for till Ica, Stadium och IKEA. På Stadium köpte jag ett par nya träningsbyxor (likadana som mina gamla,söndernötta) plus en jacka. Jackan är snygg men jäääävligt tajt. Är inte van att gå i så tajta kläder men det blir nog bra. Måste dock se till att vikten fortsätter gå neråt. hahahaa Har lite problems med att stänga den upptill. ;)
Från IKEA köpte jag lite smått o gott till Jenny. Hoppas din bror inte slarvat bort dom. :) Vi käkade lunch där, nån sorts couscous kolijox. Nyttigt. :)

Åkte och hämtade upp barnen, sen till Hassans för att ta med en familjepizza. Jag, som fortfarande var  proppmätt, hoppade över pizzat. Stajlade ist runt i mina nya kläder. :) Syrran och jag for på en snabb prommis runt elljusspåret. Och sedan gjorde vi en massa mysko mag/rump/rygg övningar, på bastualtanen. Hahaha fy fan vilken syn det ska ha varit. Vi hoppas att ingen åkte förbi o såg oss iaf. :)

Vågar knappt tänka hurdan träningsvärk jag ska ha imorgon...med tanke på hur ont jag hade igår...aj aj

Minna,Syrran o jag testade den nya bastun. Sååå skönt! Hiskelig skillnad, till det bättre alltså.

Jag och pojkarna kollar på filmen som går i tv 4, men det är paus nu. Sen är det nog bara natti natti efter den. känner mig trött och mör. På ett bra sätt.

Så,det var min dag. :)
Baj Baj

Kommentarer
Postat av: Minna

ja verkligen bra ånga!:)

2009-09-14 @ 11:31:44
Postat av: Grannen

Hihi.. synd att jag inte såg övningarna;)

Jag, Soile och Eva prata om och starta gympa på ön.. intresserad?:)

Vi tänkte om vi samlas några stycken så kan vi ju alla slå ihop våra kloka huvuden och köra på med olika övningar. Tror att alla har nån övning och komma med:) Jag har också gjort några mag/rump/rygg övningar idag efter promenaden.

Grattis till resultatet av all din hurtighet!:)

2009-09-14 @ 12:10:03
Postat av: Annika

Ni kan ta "plocka äpplen" rörelsen;))

2009-09-14 @ 20:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0