Måndag,skoldag,jobbdag....

Måndag... jag gillar måndagar, men det har jag nog sagt flera gånger redan. Efter att jag fört Ida till skolan hann jag plocka undan här hemma lite. Sen jobb, lunch med Sussi och lite mera jobb.
Lulle hjälpte till med middan. (enormt avancerat....pulvermos och korv hihi)

Syrran och Saara hängde me på en lång promenad i skogen. Såå härligt! Efter prommisen firade vi Manges födelsedag. Go´fika och kaffe. :) Sen tappade jag all ork....blev frusen och pömsig. Men for ändå till Syrran o Manges stuga på en bastu. Skönt, nu är jag varm (och ren) igen. :)

I morgon kväll är det nytt föräldramöte i stan. Denna gång åttornas. Ska passa på och hämta ut passen innan.

Slänger upp eff foto på månen. Taget i lördags hos Carro.



Ha ha haa ja man ser nog inte mer än en prick. ;) Men det är månen iaf.

Edit...
Var tvungen att lägga in en bättre bild på månen.

Baj Baj


Kommentarer
Postat av: Grannen

Jepp.. samma måne som vi såg på lördag;)

2009-09-08 @ 08:36:42
Postat av: ToyPia

La luna.....fin bild...kramis

2009-09-08 @ 10:02:15
Postat av: Anonym

mångalen??

2009-09-08 @ 16:04:43
Postat av: Annika

Blää för måndagar!!!

2009-09-08 @ 19:40:32
Postat av: Minna

nå heippa, det är fredag idag!när ska du uppdatera?

2009-09-11 @ 14:11:05
URL: http:///

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0