Möten,möten o möten

Har rännt på diverse möten i flera dagar nu... Har just kommit hem från Gränsskolans f-möte för sjuorna. nästa vecka är det möte för 8:orna...*ler*
Hann iaf in på IKEA en sväng idag. :) Har inte varit där på flera månader. Lilli hittade lite smått o gott och jag köpte den här underbara tavlan! Är helt kääär i den. :)


Ser ni den röda cykeln? Matchar min röda sputnik-lampa. ;) Har haft problem med vad jag ska ha på den där köksväggen och nu är det löst. Slänger in en till bild. :)


Och ja, ingen prommis idag heller... nu går det utför va? Helt förtappad människa.... ;)
Imorgon har jag inget möte, då, då jäklars ska här motioneras! *hörde ni energin och bestämdheten?* hahaha

Baj Baj

Kommentarer
Postat av: ToyPia

Åh vilken fin tavla....

2009-09-03 @ 07:47:18
Postat av: minna

ja vilken fin tavla!

2009-09-03 @ 17:35:06
Postat av: Anonym

ja inte begöver man nån annan affär än IKEA;)

2009-09-03 @ 19:00:40
Postat av: kajsa

Verkligen en fin tavla! Janne fick gå på mötet...orkade inte med ett till...efter allt som hänt hos oss så kändes det bara så...

2009-09-03 @ 19:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0