Tisdag

Idag har jag varit i stan på ärenden. Hade sällskap av Mozzi. :) Hem o hämta Ida från skolan, laga mat, äta. Direkt efter maten fick jag såå ont i magen...låg i soffan o kved. Tänkte att det kanske var för att jag var hungrig o att magen äntligen fick mat. ;) Men nej jag vet inte, känner mig halvrutten, mår lite skumigt o magen värker till och från. Hoppas verkligen att jag inte smittat ner en massa människor idag, ifall det är magsjukan. :(

Minna var här och hjälpte mig med håret. Vi färgade utväxten. Sista gången tror jag. Tänker beställa tid till frissan senare i höst och börja slinga det mörkare/naturligare.

Vet ni, det är 6 dagar kvar tills vi åker till Cypern? ;) Och jag tänker inte ens tänka tanken på att nån av oss är sjuk då. *lalalalabingolingo*

Nä, nu ska jag lägga mig på soffan o tycka lite synd om mig.
Baj Baj

Kommentarer
Postat av: veronica

Jag har varit skum i magen i ca en vecka nu? Ursäkta uttrycket, men de bara sprutar/rinner?:/ Och magen lever om som den så fort jag stoppat i mig mat.Vet inte om de är pga mina piller,ska pröva och vara utan nån dag och se om de blir bättre.

Kan ju inte vara Mivitotalen (har ju druckit de tidigare)? Nog om skitprat:)



Hoppas du kryar på dig, hade tänkt kika förbi.

Men avvaktar nån dag:p

2009-09-16 @ 07:21:18
Postat av: Sofia

Jag försöker intala mig själv att jag inte är det minsta avis på er som får åka till värmen och äta mumsiga kinderägg! Det går sådär...

2009-09-17 @ 08:38:34
URL: http://malarstigen4.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Ha det skönt i cypern:)

2009-09-20 @ 12:43:52
URL: http://www.lycklig-syster.blogspot.com
Postat av: Grannen

Ja ännu en vecka som gått.. och jag som tänkte kika förbi. Men näää de vart alltid nånting som kom emellan:/

Men hör ni..

Ha En Helt Underbar och Skön Sol Semester!:)

Kramar

2009-09-20 @ 18:35:08
Postat av: snorkfröken

Ha en skön semester!!!

2009-09-20 @ 19:26:41
URL: http://aniza.seskaro.nu
Postat av: Kajsa

Hoppas verkligen att ni får en jättefin resa!!!

2009-09-20 @ 20:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0